ARTĖJA IŠŠŪKIŲ DIENA – GRIEBKIMĖS JŲ DRAUGE!
Didziuokis

Naujienos

ARTĖJA IŠŠŪKIŲ DIENA – GRIEBKIMĖS JŲ DRAUGE!

Jie ne tik ves mankštas, bet ir padės visiems norintiems įveikti vieną ar kelis sportinius iššūkius. Tad nėra, ko dvejoti – tiesiog išsirinkite, kuriuos iššūkius norėtumėte įveikti ir smagiai praleiskime sekmadienį drauge. Geriausiųjų lauks prizai! Iššūkių programa: 13:00-13:30 – šimtas pritūpimų su/be laiko skaičiavimu; 13:45-14:15 – šimtas atsispaudimų su/be laiko skaičiavimu; 14:30-14:50 – šimtas ir daugiau šuoliukų su/be laiko skaičiavimu; 15:00-15:20 – plankos iššūkis (skaičiuosime minutes). Beje, nepamirškite, kad Vingio parke 17 val. kaip ir kiekvieną sekmadienį vyks NTC treniruotė. Prisijunkite pajudėti ir įsikrauti energijos visai savaitei. 

Prisijunkite prie renginio FACEBOOK: https://www.facebook.com/events/2682114625367561/ ir pasimatome VINGIO PARKE!

 

Informacija aktuali iki 2021 metų.

LAIDŲ VEDĖJAI SIMONA BANDITA IR ORIJUS GASANOVAS VASARĄ RENKASI TRENIRUOTES LAUKE

Kaip padailinti kūną, žinome visi: turime sveikai maitintis ir daug judėti. Pasakyti lengva, kur kas sunkiau žinias paversti sveiku įpročiu. Ypač didelis iššūkis nusiteikimui sportuoti ir rūpintis mityba kyla tada, kai keičiasi gyvenimo aplinkybės. Kartais disciplinai prarasti užtenka šiltų, vasariškų orų. Kaip išsaugoti įprotį mankštintis, atskleidė radijo ir televizijos laidų vedėjai Simona Albavičiūtė-Bandita ir Orijus Gasanovas.

Plačiau

KITOS NAUJIENOS

Lašas gerumo

Lašas gerumo

Lašas gerumo

Didžiuojamės būdami Nacionalinio kraujo centro draugais ir partneriais.

Plačiau

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena.

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena.

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena.

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena. IMPULS komanda kviečia Jus visą artėjantį savaitgalį daugiau laiko praleisti gryname ore vaikštant ir sportuojant. Reguliarūs pasivaikščiojimai – didelė nauda Jūsų kūnui ir emocinei sveikatai, nes vaikščiojimas: - mažina psichologinę įtampą, - gerina nuotaiką, - skatina kūrybiškumą, - aktyvuoja viso organizmo veiklą, - stimuliuoja imuninę sistemą, - mažina neigiamas ilgo sėdėjimo pasekmes, - mažina kraujospūdį, - mažina cukraus kiekį kraujyje.

Plačiau