IMPULS sveikatingumo klubuose lankykitės saugiai
Didziuokis

Naujienos

IMPULS sveikatingumo klubuose lankykitės saugiai

Stiprus imunitetas ir gera savijauta – kaip niekada vertinga. Kviečiame kartu su IMPULS išlikti aktyviais ir toliau saugiai stiprinti savo organizmą. Kasdien klubuose darome viską, kad jaustumėtės saugiai – reguliuojame žmonių srautus, visa IMPULS komanda (treneriai ir klubo personalas) matuojasi temperatūrą ir dirba su apsauginėmis kaukėmis. Taip pat reguliariai vėdiname bei dezinfekuojame patalpas.

Kaip jūs galite saugoti save ir kitus? Trumpa saugumo atmintinė:

- Įeidami ir išeidami iš IMPULS klubų, persiaudami batus ir persirengdami dėvėkite apsaugines veido kaukes. Sportuojant kaukių dėvėti neprivaloma.

 

 

 

- Dezinfekuokite inventorių. Prieš ir po pratimo dezinfekuokite treniruoklių ir sporto kilimėlių paviršius.

 

 

- Reguliariai plaukite rankas muilu arba naudokite dezinfekcinį rankų skystį.

 

 

- Venkite artimo kontakto su kitais IMPULS nariais, laikykitės bent 1 metro atstumo.

 

 

- Kosėdami ar čiaudėdami užsidenkite burną ir nosį servetėle. Jei jos neturite, burną prisidenkite sulenkta ranka ties vidine alkūnės puse.

 

 

- Jei turėjote kontaktą su sergančiu ar patys pajutote peršalimo simptomus – likite namie. Čia jūsų lauks nemokamos treniruotės IMPULS FACEBOOK paskyroje. 

Televizijos laidų prodiuserį G. Juodeiką pasitempti skatina grupinės treniruotės

Televizijos laidų prodiuseris ir vedėjas Gediminas Juodeika prisipažįsta – didžiausias jo viso gyvenimo priešas buvo antsvoris

Plačiau

KITOS NAUJIENOS

Lašas gerumo

Lašas gerumo

Lašas gerumo

Didžiuojamės būdami Nacionalinio kraujo centro draugais ir partneriais.

Plačiau

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena.

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena.

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena.

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena. IMPULS komanda kviečia Jus visą artėjantį savaitgalį daugiau laiko praleisti gryname ore vaikštant ir sportuojant. Reguliarūs pasivaikščiojimai – didelė nauda Jūsų kūnui ir emocinei sveikatai, nes vaikščiojimas: - mažina psichologinę įtampą, - gerina nuotaiką, - skatina kūrybiškumą, - aktyvuoja viso organizmo veiklą, - stimuliuoja imuninę sistemą, - mažina neigiamas ilgo sėdėjimo pasekmes, - mažina kraujospūdį, - mažina cukraus kiekį kraujyje.

Plačiau