Didziuokis

Pradėk dabar Sportuoju namuose Naujienos Naudingi patarimai |  Vasario 09, 2021

Kodėl sportas teikia daugiau džiaugsmo nei pyragaitis?

Kūnas ir protas veikia kaip tobuli bendrininkai. Kai esame aktyvūs ir kupini energijos, mintys tampa aiškesnės, o nuotaika geresnė. Ir atvirkščiai, kai nesame patenkinti savo fizine forma, mintyse kirba negatyvumas, o kai nėra nuotaikos, lengva pamiršti rūpintis savo kūnu.

 

Kodėl taip yra?

 

  • Sportas mažina įtampą ir padeda pasišalinti jai iš kūno. O streso dabar tikrai niekam nestinga. Mažomis „porcijomis“ stresas gali padėti susikaupti, greičiau sureaguoti ir priimti sprendimus. Tačiau ilgai besitęsianti įtampa jaučiama visame kūne. Šio jausmo galima nusikratyti jėgos ir kardio pratimais, sparčiu pasivaikščiojimu ar kita fizine veikla. Po maždaug 30 min. kūnas pajus endorfinų antplūdį, kuris padeda atsipalaiduoti ir pasijusti geriau.

 

  • Sportas padeda kūną aprūpinti deguonimi, kurio labai reikia norint susikaupti ir jaustis žvaliems. Sportuojant pakyla kraujospūdis ir kūnas siekia visus raumenis prisotinti deguonimi. Todėl išsisklaido miegai, sušyla galūnės, suaštrėja mąstymas.

 

  • Sportuojant gaminamas baltymas labai svarbus ląstelių atsinaujinimui ir naujų nervinių jungčių formavimuisi. Trumpiau tariant, sportuodami treniruojame ne tik kūną, bet ir protą.

 

  • Esame sutverti judėti, todėl neišnaudota energija gali susikaupti ir virsti nerimu. Tikriausiai esate pajutę, kaip ilgai nejudant atrodo, jog paskausta visą kūną ir visai neturite jėgų arba priešingai atrodo, kad negali nustygti vietoje ir tuoj sprogsime? Šiuos nemalonius jausmus padės pašalinti joga, pasivaikščiojimas gryname ore ar bet kokia treniruotė.

 

  • Sportas padeda nuvarginti kūną, todėl vakare lengviau užmiegame ir leidžiame pailsėti nuvargusiam protui. Sportas turi teigiamos įtakos visai kraujotakos sistemai, todėl vakare širdis plaka ritmingiau, lėčiau, užmiegame lengviau ir gilesniu miegu.

 

  • Jei esame psichologiškai išsekę, jėgų pasąmoningai stengiamės gauti iš kaloringo, gliukozės pilno maisto. Deja, taip tik trumpam įgauname jėgų. Greit vėl aptingstame ir maistu apsunkiname savo kūną. Be to, neretai griaužiamės dėl tokių mitybos pasirinkimų.

 

  • Sportas veikia net tokius sudėtingus procesus kaip depresijos kontroliavimas ir imuniteto stiprinimas. Medikai ir mokslininkai pastebėjo, kad sportas padeda stiprinti ne tik fizinį, bet ir emocinį atsparumą aplinkos pokyčiams.

 

  • Sportas suteikia galimybę išbandyti naujus dalykus, sekti savo rezultatus ir pokyčius, taip į gyvenimą įnešant kaitą ir pergalės jausmą. O teigiamų naujienų ir pokyčių trokštame kaip niekada.

 

 

Nors ilgiau pamiegoti, dieną patinginiauti ar pasilepinti desertu – tikras malonumas, tačiau tai turėtų būti reti malonumai. Kasdien kviečiame džiaugtis judėjimu, mėgautis procesu ir švęsti asmenines pergales.

 

Norėdami palaikyti gerą nuotaiką ir formą su jumis dalinamės nemokamomis treniruotėmis IMPULS FACEBOOK paskyroje. Taip pat kviečiame prisijungti prie ONLINE TRENIRUOČIŲ klubo ar išbandyti sporto namuose programas (be)fit ir (re)start.

Neringos sėkmės istorija: „Kodėl to nepadariau anksčiau?“

37-erių panevėžietė Neringa Klimavičienė sporto klube „Impuls“ sportuoja dvejus metus. Nors iš pradžių moteris nesitikėjo, kad jai pavyks reguliariai sportuoti ir sulieknėti, sporto klubo „Impuls“ trenerės padedama, po šiek tiek daugiau nei pusmečio, ji atsikratė beveik 40-ies kilogramų.

Plačiau

KITOS NAUJIENOS

Viskas apie pilvo raumenis: mitai ir patarimai

Viskas apie pilvo raumenis: mitai ir patarimai

Viskas apie pilvo raumenis: mitai ir patarimai

Vasario 24, 2021

Dauguma sportuojančių svajoja apie liekną liemenį, tvirtus pilvo raumenis ir ryškų presą. Tik neretai nežinome, kaip šių tikslų pasiekti, treniruojamės netaisyklingai arba neefektyviai.

Plačiau

NAUJOS TRENIRUOTĖS VAIKAMS

NAUJOS TRENIRUOTĖS VAIKAMS

NAUJOS TRENIRUOTĖS VAIKAMS

Sausio 25, 2021

Pristatomos ONLINE treniruotės mažiesiems

Plačiau