Didziuokis

Naujienos

Laikas namuose: kaip jį praleisti lengvai ir naudingai

Dabar sveikata, stiprus imunitetas ir gera nuotaika – kaip niekada svarbūs. Tik kasdien būnant namuose kartais tenka paieškoti motyvacijos ir iš naujo prisiminti, kaip galime sau padėti šį laiką praleisti lengviau, maloniau ir naudingiau. Dalinamės keliais patarimais.

 

Jokio papildomo spaudimo sau

Pirmojo karantino metu socialiniuose tinkluose pasipylė įvairiausi pokyčių įrašai: kas pradėjo medituoti, kas išmoko siūti, o kas pagerino savo fizinę formą. Tokie įrašai, tikriausiai, pasikartos ir šio karantino metu. Ir nors labai skatiname jus išsikelti asmeninius tikslus, taip pat raginame prisiminti, kad visi esame labai skirtingi. Ir nors vieni karantino metu išties pagaliau turi laiko padaryti kažką naujo, kiti laiko sau turi kur kas mažiau. Šis metas ir taip pilnas išbandymų, tad lygintis su kitais ir taip kelti sau papildomo streso tikrai neverta. Puiku, jei atradote naują hobį ir galite tobulėti, bet nieko tokio, jei tai ne jums.

 

Pozityvūs tikslai

Vis dėlto, tikslo turėjimas gali būti puiki motyvacija. Tik reikėtų išsikelti tokį, kuris tiktų būtent jums. Nežinote savo savaitės darbų grafiko? Išsikelkite tikslą sportuoti ne nustatytomis dienomis, o 3 kartus per savaitę. Norite padaryti špagatą? Kasdien 5–10 min. darykite tempimo pratimus. Idealiu, jei galite sau išsikelti trumpalaikius ir ilgalaikius tikslus: savaitės, mėnesio, 6 mėnesių ir metų.

 

Metas šaltam dušui

Visi žinome, kad jis puikiai pažadina rytais. Visi žinome, kad tai patikrintas būdas grūdintis. Ir beveik visi ketinome jį išbandyti ir pamiršome arba pabandę iškart metėme. Dabar, kai rytais neskubame į automobilius ir autobusus, papildomą minutę tikrai galime skirti kontrastiniam dušui. Organizmą stiprinkite palengva, nesukeldami per didelio šoko. Pirmas dienas apsiliekite tik vėsiu vandeniu, o jau vėliau pratinkitės prie kontrastinio dušo.

 

Sportuokite drauge… bet ne kartu

Sportas su draugais ar bendraminčiais visada lengvesnis. Taip turime palaikymo komandą. Be to, taip kur kas daugiau šansų suplanuoti treniruotę ir šio plano laikytis. Prisijunkite prie sporto bendruomenės su IMPULS ONLINE treniruotėmis arba sukurkite sporto mylėtojų klubą ir susiskambinkite su draugais treniruotės metu ar po jos!

 

Panaudokite tai, ką turite

Gyvename labai skirtingai, tačiau savo namus visuomet galime pritaikyti sportui! Nedidelės erdvės tiks jėgos ir PILATES treniruotėms. Jų metu netrukdysite kaimynams ir galėsite panaudoti šalia esančius daiktus. Sofos, kėdės ir staliukai tiks modifikuoti įtūpstų, atsispaudimų ir tempimo pratimus. Turite vietos, bet neturite inventoriaus? Sunkios knygos, daiktų pilna kuprinė, konservai, buteliukai su vandeniu ar smėliu – viskas tiks vietoje įprastų svorių. Senų kelnių juosmens gumą galite panaudoti vietoj sportinės gumos. Šiek tiek storesnis rankšluostis ar iškylautojų kilimėlis gali virsti jogos kilimėliu.

 

Apranga, apranga, apranga

Leidžiant laiką namuose nėra nieko maloniau nei minkštutėlė laisvalaikio apranga. Bet palikite ją poilsiui. Persirengę sportine apranga ne tik pajusite didesnę motyvaciją pajudėti, bet ir patys pratimai bus smagesni. Visi žinome kaip erzina vidury treniruotės smunkanti kojinė ar kelnės arba marškinėliai, kurie persisuka. Patogi sportinė apranga gali būti jūsų meilės sportui pradžia, juk su puikiai priglundančiais sportiniais drabužiai iškart atrodome ir jaučiamės kaip tikri sportininkai.

 

Virtuvės reikalai

Metas vengti parduotuvių – metas švarinti savo virtuvės spinteles. Kam nėra tekę susivilioti skanumynais lėtai bevaikštant po parduotuvę ir galvojant, ką nusipirkti. Šiuo metu arba apsiperkame internetu, arba į parduotuves skubame su apgalvotu prekių sąrašu ir užtrunkame kuo trumpiau. Tai puiki galimybė į namus įsileisti tik sveiką, naudingą ir šviežią maistą. Juk jei šaldytuve ir spintelėse nėra nesveikų užkandžių, jų ir nevalgysime.

 

Pasirinkite, ką sekate

Socialiniuose tinkluose sekite tuos, kurie įkvepia ir motyvuoja savimi rūpintis labiau, gyventi ir maitintis sveikiau, judėti daugiau. Ieškote tokių žmonių? Sekite IMPULS trenerius, kurie dalijasi ne tik gera nuotaika, bet ir labai naudingais patarimais:

AGNE BUTA

TOMAS KIZELIS

LIUTAURAS KASPARAS

 

36 kg atsikratęs Mantas: „Visi tai gali padaryti, bet dažnas netiki savimi“

Likus vos keletui savaičių iki metų pabaigos, daugelis žmonių ima kelti sau ateinančių metų tikslus. Ne paslaptis, kad dažnas svajoja pagerinti savo išvaizdą, tiksliau – pradėti naują gyvenimo etapą, didesnį dėmesį skiriant savijautai ir išvaizdai. „Tiesa, neretai koją pakiša nepasitikėjimas savimi, baimė, kad nepasiseks“, – pastebi asmeninis treneris Mantas Pavliukevičius. Abejojantiems jis siunčia padrąsinimą: jeigu jam pavyko, kodėl negali pavykti ir jums?

Plačiau

KITOS NAUJIENOS

Pokyčiai nuo rugsėjo 13 dienos

Pokyčiai nuo rugsėjo 13 dienos

Pokyčiai nuo rugsėjo 13 dienos

Svarbi informacija: dėl Vyriausybės nustatytų ribojimų, nuo rugsėjo 13 d. sportuoti sporto klubuose bus galima tik turint galimybių pasą.

Plačiau

NAUDOJIMOSI IMPULS SVEIKATINGUMO KLUBŲ TEIKIAMOMIS PASLAUGOMIS TVARKA IR TAISYKLĖS

NAUDOJIMOSI IMPULS SVEIKATINGUMO KLUBŲ TEIKIAMOMIS PASLAUGOMIS TVARKA IR TAISYKLĖS

NAUDOJIMOSI IMPULS SVEIKATINGUMO KLUBŲ TEIKIAMOMIS PASLAUGOMIS TVARKA IR TAISYKLĖS

Atnaujinome Naudojimosi Impuls Sveikatingumo Klubų Teikiamomis Paslaugomis Tvarką ir Taisykles. Naujoji Tvarkų ir Taisyklių versija įsigalios nuo 2021 08 01 dienos. Čia rasite neatnaujintą taisyklių versiją: https://www.impuls.lt/blogas/naujienos/naudojimosi-impuls-sveikatingumo-klubu-teikiamomis-paslaugomis-tvarka-ir-taisykles

Plačiau