Didziuokis

IMPULS blogas

Mityba |  Birželio 16, 2017

Mityba siekiant auginti liesąją masę ir padidinti raumenis

Norite auginti liesąją masę

Keistas noras, ar ne? Keista tol, kol su tuo nesusidūrėte. Liesosios masės gali trūkti visiems: tiek paauglaims, tiek suaugusiems sveikiems vyrams. Taip pat žmonėms, kurie turi įgimtų arba įgytų fiziologinių sutrikimų, yra patyrę traumų, paralyžių, kitų su raumenų funkcija susijusių ligų, serga išliesėjimu, anoreksija.

Moterys nuo 35 metų kasmet praranda apie 500 gramų raumenų, o jų vietą dažniausiai užima riebalai. Su metais mažėjantis hormono testosterono kiekis turi įtakos vyrų liesosios masės pokyčiams organizme.

Liesosios masės trūkumą geriausiai nustato gydytojas. Tačiau tai galite pajusti ir patys, jei atrodote ar jaučiatės per liekni lyginant su jūsų bendraamžiais.

Norint priaugti liesosios kūno masės, reikėtų suvartoti daugiau kalorijų, t.y. suvalgyti 35-45 procentais daugiau maisto nei iki šiol. Tačiau tai nereiškia, kad galite mėgautis pvz.: bulvių patiekalais – tik priaugsite riebalų, o ne liesosios masės.

Vis tik norintys priaugti liesosios masės, labiau nei norintys sulieknėti gali save lepinti šviežiais ir net džiovintais vaisiais: persikais, ananasais, razinomis.

Po treniruotės reikėtų suvalgyti angliavandenių turinčių produktų, kad organizmas nepradėtų kaupti riebalų ir tinkamai atsistatytų po fizinio krūvio. Tinkamas valgis – baltyminis produktas su grūdinėmis kultūromis ir daržovėmis. Pavyzdžiui, garinta žuvies filė su ryžiais ir šviežiomis daržovėmis. Būtina gerti daugiau vandens.

Norinčių priaugti liesosios masės mitybos schema procentais:
40 proc. baltymų;
40 proc. angliavandenių;
20 proc. riebalų.

Norite padidinti raumenų masę

Jeigu trokštate ryškesnio reljefo, jūsų sąjungininkai – baltymai ir riebalai.

Jums tinkama mityba yra panaši į tų, kurie nori priaugti bendros kūno masės, nes reikia daugiau kalorijų, tačiau jas turite surinkti iš baltymų ir gerųjų riebalų. Dažnas, norintis auginti raumenų masę, vartoja per daug angliavandenių, tačiau būtina žinoti, kad tokiu atveju jūs priaugsite riebalų.

Norinčių auginti raumenų masę mitybos schema procentais:
40-45 proc.baltymų;
30 proc. riebalų;
roc.angliavandenių.

Nepamirškite, ir šiuo atveju vanduo yra jūsų draugas: jei organizmas yra sveikas, patartina suvartoti daugiau vandens nei rekomenduojama dienos norma. Na ir nepamirškite valgyti kas 2-3 valandas.

Reabilitacijos laikotarpiu baleto šokėjas N. Juška kliaunasi sporto pagalba

Nuo vaikystės daug judančiam baleto šokėjui Nerijui Juškai su antsvoriu kovoti nereikėjo, tačiau į sveikatingumo klubą „Impuls“ teko įžengti dėl kitų priežasčių – pradėjus dirbti teatre, pasipylė darbinės traumos.

Plačiau

KITOS NAUJIENOS

Sporto fanams ir profesionalams: LTeam konferencija 2019 – rugsėjo 26 dieną Vilniuje!

Sporto fanams ir profesionalams: LTeam konferencija 2019 – rugsėjo 26 dieną Vilniuje!

Sporto fanams ir profesionalams: LTeam konferencija 2019 – rugsėjo 26 dieną Vilniuje!

Rugsėjo 20, 2019

LTeam konferencija – jau tradicine tapusi konferencija skirta sporto profesionalams bei sveikos gyvensenos mylėtojams. Jūsų laukia diskusijos apie sporto vadybos aktualijas, technologijų ir inovacijų pristatymai, atviri pokalbiai su olimpinėmis žvaigždėmis ir treneriais, patarimai, norintiems pasiekti daugiau ir peržengti savo ribas.

Plačiau

Nuo rugsėjo 1-os keičiasi IMPULS klubų darbo laikai!

Nuo rugsėjo 1-os keičiasi IMPULS klubų darbo laikai!

Nuo rugsėjo 1-os keičiasi IMPULS klubų darbo laikai!

Rugpjūčio 30, 2019

Atkreipkite dėmesį

Plačiau