Mityba siekiant auginti liesąją masę ir padidinti raumenis
Didziuokis

Mityba

Mityba siekiant auginti liesąją masę ir padidinti raumenis

Norite auginti liesąją masę

Keistas noras, ar ne? Keista tol, kol su tuo nesusidūrėte. Liesosios masės gali trūkti visiems: tiek paauglaims, tiek suaugusiems sveikiems vyrams. Taip pat žmonėms, kurie turi įgimtų arba įgytų fiziologinių sutrikimų, yra patyrę traumų, paralyžių, kitų su raumenų funkcija susijusių ligų, serga išliesėjimu, anoreksija.

Moterys nuo 35 metų kasmet praranda apie 500 gramų raumenų, o jų vietą dažniausiai užima riebalai. Su metais mažėjantis hormono testosterono kiekis turi įtakos vyrų liesosios masės pokyčiams organizme.

Liesosios masės trūkumą geriausiai nustato gydytojas. Tačiau tai galite pajusti ir patys, jei atrodote ar jaučiatės per liekni lyginant su jūsų bendraamžiais.

Norint priaugti liesosios kūno masės, reikėtų suvartoti daugiau kalorijų, t.y. suvalgyti 35-45 procentais daugiau maisto nei iki šiol. Tačiau tai nereiškia, kad galite mėgautis pvz.: bulvių patiekalais – tik priaugsite riebalų, o ne liesosios masės.

Vis tik norintys priaugti liesosios masės, labiau nei norintys sulieknėti gali save lepinti šviežiais ir net džiovintais vaisiais: persikais, ananasais, razinomis.

Po treniruotės reikėtų suvalgyti angliavandenių turinčių produktų, kad organizmas nepradėtų kaupti riebalų ir tinkamai atsistatytų po fizinio krūvio. Tinkamas valgis – baltyminis produktas su grūdinėmis kultūromis ir daržovėmis. Pavyzdžiui, garinta žuvies filė su ryžiais ir šviežiomis daržovėmis. Būtina gerti daugiau vandens.

Norinčių priaugti liesosios masės mitybos schema procentais:
40 proc. baltymų;
40 proc. angliavandenių;
20 proc. riebalų.

Norite padidinti raumenų masę

Jeigu trokštate ryškesnio reljefo, jūsų sąjungininkai – baltymai ir riebalai.

Jums tinkama mityba yra panaši į tų, kurie nori priaugti bendros kūno masės, nes reikia daugiau kalorijų, tačiau jas turite surinkti iš baltymų ir gerųjų riebalų. Dažnas, norintis auginti raumenų masę, vartoja per daug angliavandenių, tačiau būtina žinoti, kad tokiu atveju jūs priaugsite riebalų.

Norinčių auginti raumenų masę mitybos schema procentais:
40-45 proc.baltymų;
30 proc. riebalų;
roc.angliavandenių.

Nepamirškite, ir šiuo atveju vanduo yra jūsų draugas: jei organizmas yra sveikas, patartina suvartoti daugiau vandens nei rekomenduojama dienos norma. Na ir nepamirškite valgyti kas 2-3 valandas.

36 kg atsikratęs Mantas: „Visi tai gali padaryti, bet dažnas netiki savimi“

Likus vos keletui savaičių iki metų pabaigos, daugelis žmonių ima kelti sau ateinančių metų tikslus. Ne paslaptis, kad dažnas svajoja pagerinti savo išvaizdą, tiksliau – pradėti naują gyvenimo etapą, didesnį dėmesį skiriant savijautai ir išvaizdai. „Tiesa, neretai koją pakiša nepasitikėjimas savimi, baimė, kad nepasiseks“, – pastebi asmeninis treneris Mantas Pavliukevičius. Abejojantiems jis siunčia padrąsinimą: jeigu jam pavyko, kodėl negali pavykti ir jums?

Plačiau

KITOS NAUJIENOS

Plaukimo akademijos Kalėdinė taurė | Klaipėdos IMPULS

Plaukimo akademijos Kalėdinė taurė | Klaipėdos IMPULS

Plaukimo akademijos Kalėdinė taurė | Klaipėdos IMPULS

Šventė, o kartu ir rimtas čempionatas Vilniaus bei Klaipėdos „Impuls plaukimo akademijos“ nariams! Ilgai laukta „Impuls plaukimo akademijos“ šventė vaikams įvyks jau gruodžio 10 d. Klaipėdos Impuls sporto ir sveikatingumo klube. Akademija tęsia tradiciją ir organizuoja plaukimo renginį vaikams. Šį kartą geriausiai pasirodę vaikai varžysis dėl „Impuls Plaukimo akademijos Kalėdinės taurės“.

Plačiau

Vaikų treniruotės Panevėžyje!

Vaikų treniruotės Panevėžyje!

Vaikų treniruotės Panevėžyje!

Vaikų treniruotės jau Panevėžio IMPULS! X-fit treniruotės mažiesiems vyksta rato principu, o treniruotės metu yra stiprinami vaikų raumenys, gerinama laikysena bei ištvermė. O kuri sporto programa Jūsų mažiesiems yra mėgstamiausia?

Plačiau