Didziuokis

IMPULS blogas

Mityba |  Birželio 16, 2017

Mityba siekiant auginti liesąją masę ir padidinti raumenis

Norite auginti liesąją masę

Keistas noras, ar ne? Keista tol, kol su tuo nesusidūrėte. Liesosios masės gali trūkti visiems: tiek paauglaims, tiek suaugusiems sveikiems vyrams. Taip pat žmonėms, kurie turi įgimtų arba įgytų fiziologinių sutrikimų, yra patyrę traumų, paralyžių, kitų su raumenų funkcija susijusių ligų, serga išliesėjimu, anoreksija.

Moterys nuo 35 metų kasmet praranda apie 500 gramų raumenų, o jų vietą dažniausiai užima riebalai. Su metais mažėjantis hormono testosterono kiekis turi įtakos vyrų liesosios masės pokyčiams organizme.

Liesosios masės trūkumą geriausiai nustato gydytojas. Tačiau tai galite pajusti ir patys, jei atrodote ar jaučiatės per liekni lyginant su jūsų bendraamžiais.

Norint priaugti liesosios kūno masės, reikėtų suvartoti daugiau kalorijų, t.y. suvalgyti 35-45 procentais daugiau maisto nei iki šiol. Tačiau tai nereiškia, kad galite mėgautis pvz.: bulvių patiekalais – tik priaugsite riebalų, o ne liesosios masės.

Vis tik norintys priaugti liesosios masės, labiau nei norintys sulieknėti gali save lepinti šviežiais ir net džiovintais vaisiais: persikais, ananasais, razinomis.

Po treniruotės reikėtų suvalgyti angliavandenių turinčių produktų, kad organizmas nepradėtų kaupti riebalų ir tinkamai atsistatytų po fizinio krūvio. Tinkamas valgis – baltyminis produktas su grūdinėmis kultūromis ir daržovėmis. Pavyzdžiui, garinta žuvies filė su ryžiais ir šviežiomis daržovėmis. Būtina gerti daugiau vandens.

Norinčių priaugti liesosios masės mitybos schema procentais:
40 proc. baltymų;
40 proc. angliavandenių;
20 proc. riebalų.

Norite padidinti raumenų masę

Jeigu trokštate ryškesnio reljefo, jūsų sąjungininkai – baltymai ir riebalai.

Jums tinkama mityba yra panaši į tų, kurie nori priaugti bendros kūno masės, nes reikia daugiau kalorijų, tačiau jas turite surinkti iš baltymų ir gerųjų riebalų. Dažnas, norintis auginti raumenų masę, vartoja per daug angliavandenių, tačiau būtina žinoti, kad tokiu atveju jūs priaugsite riebalų.

Norinčių auginti raumenų masę mitybos schema procentais:
40-45 proc.baltymų;
30 proc. riebalų;
roc.angliavandenių.

Nepamirškite, ir šiuo atveju vanduo yra jūsų draugas: jei organizmas yra sveikas, patartina suvartoti daugiau vandens nei rekomenduojama dienos norma. Na ir nepamirškite valgyti kas 2-3 valandas.

Inesos sėkmės istorija: tik sportuojant rezultatų pasiekti neįmanoma

26-erių Inesos Šveikauskienės sėkmės istorija neeilinė. Jauna moteris sportavo ne vienerius metus, tačiau niekaip nesugebėjo pasiekti savo užsibrėžto tikslo – sutvirtinti viso kūno raumenų. Viskas pasikeitė, kai vieną dieną sporto klube ją pastebėjo asmeninis treneris ir atskleidė, kodėl nėra rezultatų. Šiuo metu klaipėdietė ne tik sėkmingai atsikratė nereikalingų kilogramų, bet išsikėlė sau tikslą – maksimaliai sutvirtinti savo kūną.

Plačiau

KITOS NAUJIENOS

Informuojame, kad Kareivių g. Impuls nedirbs iki 15 dienos

Informuojame, kad Kareivių g. Impuls nedirbs iki 15 dienos

Informuojame, kad Kareivių g. Impuls nedirbs iki 15 dienos

Lapkričio 11, 2019

Informuojame, kad Kareivių g. Impuls nedirbs iki 15 dienos

Plačiau

Švęsk gimtadienį kartu! Pirk metinę narystę IMPULS iki lapkričio 30 d. ir laimėk viso gyvenimo narystę

Švęsk gimtadienį kartu! Pirk metinę narystę IMPULS iki lapkričio 30 d. ir laimėk viso gyvenimo narystę

Švęsk gimtadienį kartu! Pirk metinę narystę IMPULS iki lapkričio 30 d. ir laimėk viso gyvenimo narystę

Lapkričio 04, 2019

Švęsk gimtadienį kartu! Pirk metinę narystę IMPULS iki lapkričio 30 d. ir laimėk viso gyvenimo narystę

Plačiau