Didziuokis

Mityba, siekiant sulieknėti ir išlaikyti svorį

Mityba |  Birželio 16, 2017

Mityba, siekiant sulieknėti ir išlaikyti svorį

Norinčių sulieknėti mitybos planas

Sena ir patvirtinta tiesa – nėra geresnio būdo sulieknėti, kaip suvartoti mažiau kalorijų. Ir nors skaičiuoti kalorijas nėra pats įdomiausias užsiėmimas, kitos išeities nėra. Laimei, galite pasinaudoti kalorijų skaičiuoklėmis, kurias rasite internete.

Visų pirma, norint sulieknėti turite vartoti maždaug vienu litru vandens daugiau nei iki šiol. Jei išgerdavote vieną stiklinę vandens, dviejų nepakaks. Norma yra apie 2 litrai vandens, užsibrėžę sulieknėti vidutinio sudėjimo žmonės turėtų išgerti apie 3 litrus vandens per dieną.

Taip pat turite sunaudoti didesnį kiekį baltymų ir daržovių nei įprastai, pastarosios turi sudaryti du trečdalius dienos maisto.

Angliavandenių visiškai išbraukti negalima, geriausiai jų balansą su kitu maistu nustatys specialistas. Tačiau, jei neturite galimybės pasitarti su specialistu, tiesiog rinkitės pilno grūdo makaronus, avižas, ruduosius ryžius, ryžių bei kviečių trapučius, citrusinius vaisius.

Norinčių sulieknėti mitybos schema procentais:

50 proc. baltymų;

30 proc. angliavandenių;

15-20 proc. augalinės kilmės riebalų, tačiau jie turėtų būti patiekalo dalis, pavyzdžiui, avokadas prie mėsos ar žuvies. Visa kita – kaip užkandis. Riebalai ilgai virškinami, tad jų turintys produktai tinka kaip užkandis, atitolinantis alkį. Riebalų nereikėtų valgyti prieš miegą. Paprasčiausias ir lengviausiai pasiekiamas riebalų šaltinis – riešutai, jų per dieną reikėtų suvalgyti daugmaž vieną, dvi saujeles.

Jus tenkina dabartinis svoris ir norite jį išlaikyti

Sveikiname, jei jus tenkina šiandienos rezultatas, bet suvokiate, kad ryt jis gali pasikeisti ir norite kažką dėl to daryti. Kontroliuojant svorį, yra aktyvinama kraujotaka, kuri lėtėja dėl amžiaus ir išorės poveikio: streso, oro temperatūros, jūsų organizmo būsenos, taip pat gerėja miego kokybė.

Siekiant išlaikyti savo svorį, taip pat derėtų išbraukti gaminius su dideliu kiekiu cukraus, miltinius,  apkeptus, termiškai apdorotus patiekalus, atidžiai sekti, ar ant stalo neatsiranda produktų bei patiekalų su hidrintais riebalais, kurie didina kraujotakos ir širdies susirgimų riziką.

Norintiems kontroliuoti svorį derėtų daugiau valgyti skaidulų, vadinamų organizmo šluota,  turinčių produktų: daržovių, linų sėmenų, javų lukštų bei gemalų, įvairių sėklų, kuriose gausu vitaminų bei mineralų. 

Jei aktyviai judate ir esate vyresnio amžiaus, nepamirškite padidinti vitaminų ir mineralų kiekio, mat vaisų ir daržovių jums gali ir nebeužtekti, reikės maisto papildų.

Draugystė užsimezgė sporto salėje

Trys draugės: Viktorija Paštuolienė, Gintarė Sladkevičiūtė ir Domicelė Tautkaitė susipažino sveikatingumo klubo „Impuls“ TRX grupinėje treniruotėje.

Plačiau

KITOS NAUJIENOS

Nepraleiskite vasariško pasiūlymo. KAINOS GALIOJA IKI RUGPJŪČIO 16.

Nepraleiskite vasariško pasiūlymo. KAINOS GALIOJA IKI RUGPJŪČIO 16.

Nepraleiskite vasariško pasiūlymo. KAINOS GALIOJA IKI RUGPJŪČIO 16.

Rugpjūčio 06, 2020

Metinę ir mėnesio narystę įsigykite pigiau!

Plačiau

Išskirtinis IMPULS pasiūlymas laisvalaikiui.

Išskirtinis IMPULS pasiūlymas laisvalaikiui.

Išskirtinis IMPULS pasiūlymas laisvalaikiui.

Rugpjūčio 03, 2020

Su šeima praleistos akimirkos – brangiausios, bet už pramogas nesinori daug mokėti. Kad smagių akimirkų drauge būtų dar daugiau, paruošėme ypatingą pasiūlymą šeimoms.

Plačiau