Mityba, siekiant sulieknėti ir išlaikyti svorį
Didziuokis

Mityba

Mityba, siekiant sulieknėti ir išlaikyti svorį

Norinčių sulieknėti mitybos planas

Sena ir patvirtinta tiesa – nėra geresnio būdo sulieknėti, kaip suvartoti mažiau kalorijų. Ir nors skaičiuoti kalorijas nėra pats įdomiausias užsiėmimas, kitos išeities nėra. Laimei, galite pasinaudoti kalorijų skaičiuoklėmis, kurias rasite internete.

Visų pirma, norint sulieknėti turite vartoti maždaug vienu litru vandens daugiau nei iki šiol. Jei išgerdavote vieną stiklinę vandens, dviejų nepakaks. Norma yra apie 2 litrai vandens, užsibrėžę sulieknėti vidutinio sudėjimo žmonės turėtų išgerti apie 3 litrus vandens per dieną.

Taip pat turite sunaudoti didesnį kiekį baltymų ir daržovių nei įprastai, pastarosios turi sudaryti du trečdalius dienos maisto.

Angliavandenių visiškai išbraukti negalima, geriausiai jų balansą su kitu maistu nustatys specialistas. Tačiau, jei neturite galimybės pasitarti su specialistu, tiesiog rinkitės pilno grūdo makaronus, avižas, ruduosius ryžius, ryžių bei kviečių trapučius, citrusinius vaisius.

Norinčių sulieknėti mitybos schema procentais:

50 proc. baltymų;

30 proc. angliavandenių;

15-20 proc. augalinės kilmės riebalų, tačiau jie turėtų būti patiekalo dalis, pavyzdžiui, avokadas prie mėsos ar žuvies. Visa kita – kaip užkandis. Riebalai ilgai virškinami, tad jų turintys produktai tinka kaip užkandis, atitolinantis alkį. Riebalų nereikėtų valgyti prieš miegą. Paprasčiausias ir lengviausiai pasiekiamas riebalų šaltinis – riešutai, jų per dieną reikėtų suvalgyti daugmaž vieną, dvi saujeles.

Jus tenkina dabartinis svoris ir norite jį išlaikyti

Sveikiname, jei jus tenkina šiandienos rezultatas, bet suvokiate, kad ryt jis gali pasikeisti ir norite kažką dėl to daryti. Kontroliuojant svorį, yra aktyvinama kraujotaka, kuri lėtėja dėl amžiaus ir išorės poveikio: streso, oro temperatūros, jūsų organizmo būsenos, taip pat gerėja miego kokybė.

Siekiant išlaikyti savo svorį, taip pat derėtų išbraukti gaminius su dideliu kiekiu cukraus, miltinius,  apkeptus, termiškai apdorotus patiekalus, atidžiai sekti, ar ant stalo neatsiranda produktų bei patiekalų su hidrintais riebalais, kurie didina kraujotakos ir širdies susirgimų riziką.

Norintiems kontroliuoti svorį derėtų daugiau valgyti skaidulų, vadinamų organizmo šluota,  turinčių produktų: daržovių, linų sėmenų, javų lukštų bei gemalų, įvairių sėklų, kuriose gausu vitaminų bei mineralų. 

Jei aktyviai judate ir esate vyresnio amžiaus, nepamirškite padidinti vitaminų ir mineralų kiekio, mat vaisų ir daržovių jums gali ir nebeužtekti, reikės maisto papildų.

Dainininkę V.Matačiūnaitę sportuoti motyvuoja aplink uoliai plušantys bendraminčiai

Dainininkė ir aktorė Vilija Matačiūnaitė prisipažįsta, kad rimta sportininke savęs nelaiko, tačiau pagauta azarto sveikatingumo klube „Impuls“ kartais apsilanko net 5 kartus per savaitę.

Plačiau

KITOS NAUJIENOS

Plaukimo akademijos Kalėdinė taurė | Klaipėdos IMPULS

Plaukimo akademijos Kalėdinė taurė | Klaipėdos IMPULS

Plaukimo akademijos Kalėdinė taurė | Klaipėdos IMPULS

Šventė, o kartu ir rimtas čempionatas Vilniaus bei Klaipėdos „Impuls plaukimo akademijos“ nariams! Ilgai laukta „Impuls plaukimo akademijos“ šventė vaikams įvyks jau gruodžio 10 d. Klaipėdos Impuls sporto ir sveikatingumo klube. Akademija tęsia tradiciją ir organizuoja plaukimo renginį vaikams. Šį kartą geriausiai pasirodę vaikai varžysis dėl „Impuls Plaukimo akademijos Kalėdinės taurės“.

Plačiau

Vaikų treniruotės Panevėžyje!

Vaikų treniruotės Panevėžyje!

Vaikų treniruotės Panevėžyje!

Vaikų treniruotės jau Panevėžio IMPULS! X-fit treniruotės mažiesiems vyksta rato principu, o treniruotės metu yra stiprinami vaikų raumenys, gerinama laikysena bei ištvermė. O kuri sporto programa Jūsų mažiesiems yra mėgstamiausia?

Plačiau