Didziuokis

IMPULS blogas

Mityba |  Birželio 16, 2017

Mityba, siekiant sulieknėti ir išlaikyti svorį

Norinčių sulieknėti mitybos planas

Sena ir patvirtinta tiesa – nėra geresnio būdo sulieknėti, kaip suvartoti mažiau kalorijų. Ir nors skaičiuoti kalorijas nėra pats įdomiausias užsiėmimas, kitos išeities nėra. Laimei, galite pasinaudoti kalorijų skaičiuoklėmis, kurias rasite internete.

Visų pirma, norint sulieknėti turite vartoti maždaug vienu litru vandens daugiau nei iki šiol. Jei išgerdavote vieną stiklinę vandens, dviejų nepakaks. Norma yra apie 2 litrai vandens, užsibrėžę sulieknėti vidutinio sudėjimo žmonės turėtų išgerti apie 3 litrus vandens per dieną.

Taip pat turite sunaudoti didesnį kiekį baltymų ir daržovių nei įprastai, pastarosios turi sudaryti du trečdalius dienos maisto.

Angliavandenių visiškai išbraukti negalima, geriausiai jų balansą su kitu maistu nustatys specialistas. Tačiau, jei neturite galimybės pasitarti su specialistu, tiesiog rinkitės pilno grūdo makaronus, avižas, ruduosius ryžius, ryžių bei kviečių trapučius, citrusinius vaisius.

Norinčių sulieknėti mitybos schema procentais:

50 proc. baltymų;

30 proc. angliavandenių;

15-20 proc. augalinės kilmės riebalų, tačiau jie turėtų būti patiekalo dalis, pavyzdžiui, avokadas prie mėsos ar žuvies. Visa kita – kaip užkandis. Riebalai ilgai virškinami, tad jų turintys produktai tinka kaip užkandis, atitolinantis alkį. Riebalų nereikėtų valgyti prieš miegą. Paprasčiausias ir lengviausiai pasiekiamas riebalų šaltinis – riešutai, jų per dieną reikėtų suvalgyti daugmaž vieną, dvi saujeles.

Jus tenkina dabartinis svoris ir norite jį išlaikyti

Sveikiname, jei jus tenkina šiandienos rezultatas, bet suvokiate, kad ryt jis gali pasikeisti ir norite kažką dėl to daryti. Kontroliuojant svorį, yra aktyvinama kraujotaka, kuri lėtėja dėl amžiaus ir išorės poveikio: streso, oro temperatūros, jūsų organizmo būsenos, taip pat gerėja miego kokybė.

Siekiant išlaikyti savo svorį, taip pat derėtų išbraukti gaminius su dideliu kiekiu cukraus, miltinius,  apkeptus, termiškai apdorotus patiekalus, atidžiai sekti, ar ant stalo neatsiranda produktų bei patiekalų su hidrintais riebalais, kurie didina kraujotakos ir širdies susirgimų riziką.

Norintiems kontroliuoti svorį derėtų daugiau valgyti skaidulų, vadinamų organizmo šluota,  turinčių produktų: daržovių, linų sėmenų, javų lukštų bei gemalų, įvairių sėklų, kuriose gausu vitaminų bei mineralų. 

Jei aktyviai judate ir esate vyresnio amžiaus, nepamirškite padidinti vitaminų ir mineralų kiekio, mat vaisų ir daržovių jums gali ir nebeužtekti, reikės maisto papildų.

Iš nerangaus moksleivio tapo lieknu simpatišku jaunuoliu: paslaptis – veganiška mityba

Palikęs tėvų namus, kuriuose maitinosi sveiku mamos pagamintu maistu, Giedrius valgė viską, ką mėgsta šiuolaikinis jaunimas – picas, mėsainius, traškučius ir kitą greitąjį maistą. Per pusmetį savarankiško gyvenimo jis priaugo 12 kg. Viso šio svorio ir daugiau jis atsikratė gyvenime pakeitęs du dalykus – pradėjo sportuoti ir tapo veganu.

Plačiau

KITOS NAUJIENOS

ARTĖJA IŠŠŪKIŲ DIENA – GRIEBKIMĖS JŲ DRAUGE!

ARTĖJA IŠŠŪKIŲ DIENA – GRIEBKIMĖS JŲ DRAUGE!

ARTĖJA IŠŠŪKIŲ DIENA – GRIEBKIMĖS JŲ DRAUGE!

Liepos 10, 2020

Jau liepos 19 dieną visi sporto entuziastai rinksis Vilniaus Vingio parke, kur vyks „VILNIUS 100 KM RUNNING“ bėgimas. Tačiau, ką veikti čia turės ne vien bėgikai. Kviečiame jus apsilankyti „Perskindol iššūkių“ zonoje, kur visų norinčių pasportuoti lauks „Power Hit Radio“ didžėjai bei IMPULS treneriai Liutauras ir Agnė.

Plačiau

TOP’INEI LIEPAI – TOP’INĖS DOVANOS VISIEMS!

TOP’INEI LIEPAI – TOP’INĖS DOVANOS VISIEMS!

TOP’INEI LIEPAI – TOP’INĖS DOVANOS VISIEMS!

Liepos 08, 2020

Vasara – kelionių metas. Tačiau, kad ir kur Lietuvoje būtumėte, tai ne priežastis nustoti sportuoti ir rūpintis savo gera savijauta. Todėl, norėdami Jus paskatinti ir toliau laikytis savo plano ir siekti tikslų, dovanojame Jums galimybę liepą praleisti kaip niekad aktyviai. Be to, visą vasarą į treniruotes galėsite pasikviesti ir draugų.

Plačiau