NAUJIENA! S treniruotės grupėse!
Didziuokis

Naujienos

NAUJIENA! S treniruotės grupėse!

Metas pabusti iš žiemos miego – šiltąjį sezoną pasitikime dailesnėmis ir grakštesnėmis kūno linijomis!

PASIRUOŠKITE VASARAI PER 3 MĖNESIUS – rinkitės itin efektyvias ir optimaliai subalansuotas S TRENIRUOTES!

  1. S TRENIRUOTĖS – tai asmeninių ir grupinių treniruočių derinys, pasižymintis įvairiais privalumais:
  2. Dalyvių skaičius treniruotėje yra gerokai mažesnis nei tradicinėse grupinėse treniruotėse.
  3. Sulauksite žymiai daugiau dėmesio! Padedant treneriui pratimus atliksite saugiai ir taisyklingai, tad nė nepajusite, kad sunkiai dirbate!
  4. Spartesnis ir įspūdingesnis rezultatas, efektyvesnis svorio metimas/masės priaugimas.

Tad jeigu norite vasarą pasitikti sveikesni ir mėgautis savo nuostabia išvaizda, išbandykite S TRENIRUOTES – tai tiesiausias kelias Jūsų išsvajotų tikslų link!  

Išbandykite S TRX, S X-fit, S Kalanetika, S Joga treniruotes!

Treniruočių tvarkaraščio ieškokite čia>.

Vienos treniruotės kaina tik 9 EUR.

Būtina išankstinė registracija tvarkaraštyje arba pas trenerį:

Andžej Gunevič, tel. 869286025 (Kareivių g. IMPULS)
Ieva Juknytė, tel. 862897241 (Asanavyčiūtės g. IMPULS)  

Treniruotėse gali lankytis tik IMPULS narysčių turėtojai.

Vaikystėje sportuoti nemėgusi L.Gradauskienė dabar tai daro kone kasdien

Radijo ir televizijos laidų vedėja Livija Gradauskienė save vadina sporto narkomane. Aktyviai moteriai svarbu kasdien gauti fizinio krūvio, kad ne tik atsigautų kūnas, bet labiausiai – siela.

Plačiau

KITOS NAUJIENOS

Lašas gerumo

Lašas gerumo

Lašas gerumo

Didžiuojamės būdami Nacionalinio kraujo centro draugais ir partneriais.

Plačiau

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena.

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena.

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena.

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena. IMPULS komanda kviečia Jus visą artėjantį savaitgalį daugiau laiko praleisti gryname ore vaikštant ir sportuojant. Reguliarūs pasivaikščiojimai – didelė nauda Jūsų kūnui ir emocinei sveikatai, nes vaikščiojimas: - mažina psichologinę įtampą, - gerina nuotaiką, - skatina kūrybiškumą, - aktyvuoja viso organizmo veiklą, - stimuliuoja imuninę sistemą, - mažina neigiamas ilgo sėdėjimo pasekmes, - mažina kraujospūdį, - mažina cukraus kiekį kraujyje.

Plačiau