SUSITINKAME TRENIRUOTĖSE
Didziuokis

Naudingi patarimai Pradėk dabar Treneris pataria Naujienos

SUSITINKAME TRENIRUOTĖSE

Siekite rezultatų su treneriu mažose grupėse – taip patogiau ir pigiau:

Daugiau motyvacijos

Kartu su treneriu ir kitais žmonėmis sportuoti lengviau ir smagiau. Treneris palaiko ne tik treniruotės metu, bet su savo grupėmis bendrauja ir FACEBOOK.

Judėjimas gryname ore

Ištrūkti iš namų ir pajudėti gryname ore labai naudinga – stiprinsite ir kūną, ir imunitetą.

Puikus atkirtis karantinui

Grupinės treniruotės gryname ore suteikia saugios socializacijos galimybę, todėl gerėja fizinė ir emocinė būklė.

Tinka visiems

Treniruotės tinka įvairaus fizinio pasiruošimo ir amžiaus žmonėms. Užsiėmimai pritaikomi ir parengiami pagal susirinkusią grupę.

Dėmesys jums

Grupėse tik 3–5 žmonės, todėl treneris galės skirti dėmesio kiekvienam.

Kaina tik 10 EUR už treniruotę, tad visas mėnuo vos 80 EUR.

 


FUNCTIONAL SMALL GROUP TRAINING
 

Fizinį pasirengimą lavinanti funkcinė jėgos treniruotė, kurios metu intensyviai dirba visų grupių raumenys. Treniruotės dinamiškos, įvairiais sporto ir poilsio intervalais atliekami kompleksiniai pratimai stiprina visus kūno raumenis, ištvermę ir efektyviai degina kalorijas. Optimaliai parinktas treniruotės krūvis gerina širdies ir kraujagyslių sistemos darbą.

 

Treniruotės trukmė: 50 min.

Intensyvumas: vidutinis.

Sudeginamos kalorijos: 300–500 kcal.

Ko gali prireikti: patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens.

 

SUMMER BURN SMALL GROUP TRAINING

Tai jėgos ir ištvermės treniruotės, kurių pagrindą sudaro jėgos pratimai, skirti įvairioms raumenų grupėms. Treniruotė padės efektyviai ir sveikai mažinti kūno svorį, atsikratyti nereikalingos riebalinės masės ir pagerinti bendrą savijautą. Visos treniruotės metu intensyviai dirba liemens raumenys, daug dėmesio skiriama probleminėms kūno vietoms – šlaunims, klubams, sėdmenims, viršutinei kūno daliai.

 

Treniruotės trukmė: 50 min.

Intensyvumas: vidutinis.

Sudeginamos kalorijos: 300–500 kcal.

Ko gali prireikti: patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens.

 

ĮSIGYK ČIA

Inesos sėkmės istorija: tik sportuojant rezultatų pasiekti neįmanoma

26-erių Inesos Šveikauskienės sėkmės istorija neeilinė. Jauna moteris sportavo ne vienerius metus, tačiau niekaip nesugebėjo pasiekti savo užsibrėžto tikslo – sutvirtinti viso kūno raumenų. Viskas pasikeitė, kai vieną dieną sporto klube ją pastebėjo asmeninis treneris ir atskleidė, kodėl nėra rezultatų. Šiuo metu klaipėdietė ne tik sėkmingai atsikratė nereikalingų kilogramų, bet išsikėlė sau tikslą – maksimaliai sutvirtinti savo kūną.

Plačiau

KITOS NAUJIENOS

Lašas gerumo

Lašas gerumo

Lašas gerumo

Didžiuojamės būdami Nacionalinio kraujo centro draugais ir partneriais.

Plačiau

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena.

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena.

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena.

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena. IMPULS komanda kviečia Jus visą artėjantį savaitgalį daugiau laiko praleisti gryname ore vaikštant ir sportuojant. Reguliarūs pasivaikščiojimai – didelė nauda Jūsų kūnui ir emocinei sveikatai, nes vaikščiojimas: - mažina psichologinę įtampą, - gerina nuotaiką, - skatina kūrybiškumą, - aktyvuoja viso organizmo veiklą, - stimuliuoja imuninę sistemą, - mažina neigiamas ilgo sėdėjimo pasekmes, - mažina kraujospūdį, - mažina cukraus kiekį kraujyje.

Plačiau