Didziuokis

Pradėk dabar Treneris pataria Naujienos Naudingi patarimai |  Kovo 30, 2021

SUSITINKAME TRENIRUOTĖSE

Siekite rezultatų su treneriu mažose grupėse – taip patogiau ir pigiau:

Daugiau motyvacijos

Kartu su treneriu ir kitais žmonėmis sportuoti lengviau ir smagiau. Treneris palaiko ne tik treniruotės metu, bet su savo grupėmis bendrauja ir FACEBOOK.

Judėjimas gryname ore

Ištrūkti iš namų ir pajudėti gryname ore labai naudinga – stiprinsite ir kūną, ir imunitetą.

Puikus atkirtis karantinui

Grupinės treniruotės gryname ore suteikia saugios socializacijos galimybę, todėl gerėja fizinė ir emocinė būklė.

Tinka visiems

Treniruotės tinka įvairaus fizinio pasiruošimo ir amžiaus žmonėms. Užsiėmimai pritaikomi ir parengiami pagal susirinkusią grupę.

Dėmesys jums

Grupėse tik 3–5 žmonės, todėl treneris galės skirti dėmesio kiekvienam.

Kaina tik 10 EUR už treniruotę, tad visas mėnuo vos 80 EUR.

 


FUNCTIONAL SMALL GROUP TRAINING
 

Fizinį pasirengimą lavinanti funkcinė jėgos treniruotė, kurios metu intensyviai dirba visų grupių raumenys. Treniruotės dinamiškos, įvairiais sporto ir poilsio intervalais atliekami kompleksiniai pratimai stiprina visus kūno raumenis, ištvermę ir efektyviai degina kalorijas. Optimaliai parinktas treniruotės krūvis gerina širdies ir kraujagyslių sistemos darbą.

 

Treniruotės trukmė: 50 min.

Intensyvumas: vidutinis.

Sudeginamos kalorijos: 300–500 kcal.

Ko gali prireikti: patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens.

 

SUMMER BURN SMALL GROUP TRAINING

Tai jėgos ir ištvermės treniruotės, kurių pagrindą sudaro jėgos pratimai, skirti įvairioms raumenų grupėms. Treniruotė padės efektyviai ir sveikai mažinti kūno svorį, atsikratyti nereikalingos riebalinės masės ir pagerinti bendrą savijautą. Visos treniruotės metu intensyviai dirba liemens raumenys, daug dėmesio skiriama probleminėms kūno vietoms – šlaunims, klubams, sėdmenims, viršutinei kūno daliai.

 

Treniruotės trukmė: 50 min.

Intensyvumas: vidutinis.

Sudeginamos kalorijos: 300–500 kcal.

Ko gali prireikti: patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens.

 

ĮSIGYK ČIA

Michailo sėkmės istorija: atsikratęs antsvorio mainais gavo visai kitokį gyvenimą

Mūsų herojus Michailas dėl savo viršsvorio susimąstė tuomet, kai jam tapo vis sunkiau užlipti į savo ketvirtame aukšte esantį butą. Net ir atliekant tokią paprastą užduotį vyrą kankindavo dusulys.

Plačiau

KITOS NAUJIENOS

GRUPINĖS LAUKO TRENIRUOTĖS SUGRĮŽTA

GRUPINĖS LAUKO TRENIRUOTĖS SUGRĮŽTA

GRUPINĖS LAUKO TRENIRUOTĖS SUGRĮŽTA

Balandžio 15, 2021

Artėjant klubų atsidarymui, kviečiame pradėti sportuoti lauko grupinėse treniruotėse! Pagaliau galime susitikti didesnėje grupėje ir pasidžiaugti šylančiais orais ir galimybe judėti KARTU. Startuojame jau šį pirmadienį, balandžio 19 dieną. Ar pasirengę?

Plačiau

Prasideda bėgimo sezonas: ką verta žinoti?

Prasideda bėgimo sezonas: ką verta žinoti?

Prasideda bėgimo sezonas: ką verta žinoti?

Balandžio 14, 2021

Šylantys orai augina bėgikų gryname ore gretas. Tą patvirtina ir sveikatos specialistai, pastebintys, kad būtent pavasarį padaugėja su intensyvesniu judėjimu susijusių skausmų ir traumų. O sporto prekių pardavėjai pastebi, kad atšilus orams akivaizdžiai išauga bėgimui skirtos avalynės bei aprangos pardavimai. Tiesa, nors bėgimas gali turėti daug privalumų, ekspertai pastebi, kad grįžus bėgioti po žiemos pertraukos ar tik dabar nusprendus išbėgti reikia paisyti svarbių taisyklių.

Plačiau