Grįžti į visus straipsnius
Naujienos

Svarbi informacija visiems klientams

26 kovo, 2020 – 2 min

Sveiki!

Remiantis vyriausybės sprendimu, nuo kovo 13 dienos iki balandžio 13 dienos stabdoma sporto klubų veikla Lietuvoje. Toks sprendimas buvo priimtas dėl viruso COVID-19 plitimo prevencijos. Esant šiai situacijai gali kilti papildomų klausimų, taigi, Jūsų patogumui, norime Jums pateikti dažniausiai užduodamu klausimus, į kuriuos galite rasti atsakymus jau dabar:

Noriu apmokėti sąskaitą. Kokiu būdu tai turėčiau atlikti?

  •       Mokėjimus galite atlikti į bet kurią iš šių sąskaitų:

Swedbank LT527300010127122567

Luminor (DNB) LT864010042403884068

SEB LT077044060008094234

  •      Mokėjimus atlikti galite bet kuriame perlo terminale.

Daugiau informacijos:

https://www.perlasfinance.lt/finansai/#grynuju-pinigu-perlaidos

       Sąskaitą apmoku pavedimu. Ką turėčiau nurodyti mokėjimo paskirtyje?

Mokėjimo paskirtyje nurodykite asmens, už kurį mokate, sutarties numerį arba mokėtojo kodą. Jei šios informacijos neturite – kliento asmens kodą bei/arba vardą ir pavardę.

Noriu nutraukti savo narystę, ką turėčiau daryti?

Norėdami nutraukti Impuls narystę galite prisijungę prie savo asmeninės paskyros bei užpildę nutraukimo prašymą Impuls internetinėje svetainėje www.impuls.lt.

        Ką turėčiau žinoti apie Sveikatingumo klubo sustabdytą veiklą dėl susidariusios situacijos siekiant išvengti viruso COVID-19 plitimui?

Informuojame, kad klientams mažinsime įmoką pirmą atsidarymo mėnesį, o aktyvių narysčių galiojimas bus pratęstas tiek, kiek neveiks sporto klubai. Sąskaitos klientams klubo neveikimo laikotarpiu nebus pateikiamos.

Mane domina informacija, susijusi su mano turima naryste. Kur galėčiau kreiptis?

Rašyti galite į mūsų bendrąją paštą info@impuls.lt arba skambinti telefonu +370 413 83036

Gražios ir energingos Jums dienos!

Jūsų IMPULS komanda

Informacija aktuali iki 2021 metų.

logo