Treneris pataria
Didziuokis

Naudingi patarimai Pradėk dabar Treneris pataria Naujienos

Treneris pataria

METŲ PASIŽADĖJIMAI

Ar žinote, kad TOP 3 Naujų metų pasižadėjimai yra:

Daugiau sportuosiu

Sveikiau valgysiu

Numesiu svorio

Kad Naujametiniai pažadai virstų realybe, dalinamės Impuls sveikatingumo klubų trenerio Treneris Tadas Pocius patarimais, kaip pradėti sportuoti, kad aktyvus gyvenimas taptų įpročiu ir tęstųsi ilgiau nei kelis mėnesius ar savaites po Naujųjų metų:

  • Pasikonsultuoti su treneriu ir susidaryti treniruočių sistemą
  • Užsibrėžti realius/pasiekiamus tikslus
  • Pradėti mažais žingsneliais ir palaipsniui siekti tikslų
  • Siekite, kad judėjimas taptų kasdienybe
  • Pasirinkite treniruotę, kuri Jums būtų įdomi ir įtraukianti
  • Pradėkite nuo žemesnio intensyvumo treniruočių
  • Jauskite savo kūną ir treniruokitės savo ritmu

 

Kviečiame savo Naujametinius pažadus pradėti įgyvendinti Impuls sveikatingumo klubuose.

Domo sėkmės istorija: „Sportas suteikė pasitikėjimo savimi“

Šiaulietis Domas Sinickas sporto klube „Impuls“ – dažnas svečias. Profesionalus karys į sporto salę arba baseiną ateina kone kasdien. Sunku patikėti, kad šis 26-erių jaunuolis kažkada svėrė 100 kg.

Plačiau

KITOS NAUJIENOS

Lašas gerumo

Lašas gerumo

Lašas gerumo

Didžiuojamės būdami Nacionalinio kraujo centro draugais ir partneriais.

Plačiau

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena.

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena.

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena.

Sausio 20 d. – pasivaikščiojimo lauke diena. IMPULS komanda kviečia Jus visą artėjantį savaitgalį daugiau laiko praleisti gryname ore vaikštant ir sportuojant. Reguliarūs pasivaikščiojimai – didelė nauda Jūsų kūnui ir emocinei sveikatai, nes vaikščiojimas: - mažina psichologinę įtampą, - gerina nuotaiką, - skatina kūrybiškumą, - aktyvuoja viso organizmo veiklą, - stimuliuoja imuninę sistemą, - mažina neigiamas ilgo sėdėjimo pasekmes, - mažina kraujospūdį, - mažina cukraus kiekį kraujyje.

Plačiau