Didziuokis
UŽ LAISVĘ JUDĖTI – nemokamai įsileisime visus pasiskiepijusius

Naudingi patarimai

UŽ LAISVĘ JUDĖTI – nemokamai įsileisime visus pasiskiepijusius

Sveikatingumo klubai „Impuls“ ir „Lemon“ nemokamai atveria duris visiems nuo COVID-19 pasiskiepijusiems gyventojams. Siekdami paskatinti žmones rūpintis savo bei kitų sveikata, plečiant visuomenės galimybes judėti ir skatinti platesnį verslų atisivėrimą - dovanojame 10 dienų narystę tiems, kurie turi bent vieną skiepą.

Plačiau

Prasideda bėgimo sezonas: ką verta žinoti?
Naudingi patarimai

Prasideda bėgimo sezonas: ką verta žinoti?

Naudingi patarimai

Prasideda bėgimo sezonas: ką verta žinoti?

Šylantys orai augina bėgikų gryname ore gretas. Tą patvirtina ir sveikatos specialistai, pastebintys, kad būtent pavasarį padaugėja su intensyvesniu judėjimu susijusių skausmų ir traumų. O sporto prekių pardavėjai pastebi, kad atšilus orams akivaizdžiai išauga bėgimui skirtos avalynės bei aprangos pardavimai. Tiesa, nors bėgimas gali turėti daug privalumų, ekspertai pastebi, kad grįžus bėgioti po žiemos pertraukos ar tik dabar nusprendus išbėgti reikia paisyti svarbių taisyklių.

Plačiau

SUSITINKAME TRENIRUOTĖSE
Naudingi patarimai

SUSITINKAME TRENIRUOTĖSE

Naudingi patarimai

SUSITINKAME TRENIRUOTĖSE

Nuo kovo 22 d. startavo LAUKO TRENIRUOTĖS mažose grupėse. Nors karantino metu ONLINE treniruotės – tikras išsigelbėjimas, bet treniruočių su treneriu niekas nepakeis!

Plačiau

Viskas apie pilvo raumenis: mitai ir patarimai
Naudingi patarimai

Viskas apie pilvo raumenis: mitai ir patarimai

Naudingi patarimai

Viskas apie pilvo raumenis: mitai ir patarimai

Dauguma sportuojančių svajoja apie liekną liemenį, tvirtus pilvo raumenis ir ryškų presą. Tik neretai nežinome, kaip šių tikslų pasiekti, treniruojamės netaisyklingai arba neefektyviai.

Plačiau

Kodėl sportas teikia daugiau džiaugsmo nei pyragaitis?
Naudingi patarimai

Kodėl sportas teikia daugiau džiaugsmo nei pyragaitis?

Naudingi patarimai

Kodėl sportas teikia daugiau džiaugsmo nei pyragaitis?

Karantino metu ne vienam ir tikrai ne vieną kartą norisi susisukti į pledą ir nuotaiką pasikelti su pica ar ledų kibirėliu. Tą akimirką tikrai būna gera, tačiau kaip tikrai gerą savijautą išsaugoti ilgai?

Plačiau

NAUJOS TRENIRUOTĖS VAIKAMS
Naudingi patarimai

NAUJOS TRENIRUOTĖS VAIKAMS

Naudingi patarimai

NAUJOS TRENIRUOTĖS VAIKAMS

Pristatomos ONLINE treniruotės mažiesiems

Plačiau

IMPULS pristato 2 sporto programas (re)START ir (be)FIT
Naudingi patarimai

IMPULS pristato 2 sporto programas (re)START ir (be)FIT

Naudingi patarimai

IMPULS pristato 2 sporto programas (re)START ir (be)FIT

Sveikam gyvenimo būdui – trenerio ir dietisto pagalba vos nuo 25 Eur.

Plačiau

Nauji metai – nauji tikslai
Naudingi patarimai

Nauji metai – nauji tikslai

Naudingi patarimai

Nauji metai – nauji tikslai

Startuokite aktyviai ir išsikelkite iššūkį savo judrumui

Plačiau

Sportas ir imunitetas – kaip tai susiję? Atsako IMPULS treneris
Naudingi patarimai

Sportas ir imunitetas – kaip tai susiję? Atsako IMPULS treneris

Naudingi patarimai

Sportas ir imunitetas – kaip tai susiję? Atsako IMPULS treneris

Atvėsus orams ir siaučiant virusinėms ligoms labai svarbu stiprus imunitetas ir gera savijauta. Visi esame girdėję, kad sportas gerina sveikatą ir imunitetą, tačiau, kaip konkrečiai aktyvus gyvenimo būdas padeda nesusirgti retas kuris žinome. Teigiama sporto įtaka mūsų organizmo imuninei sistemai neabejoja sporto ir sveikatingumo klubų IMPULS treneris Deimantas Vaitkevičius.

Plačiau

Treneris pataria: kaip išlaikyti judėjimo balansą karantino sąlygomis
Naudingi patarimai

Treneris pataria: kaip išlaikyti judėjimo balansą karantino sąlygomis

Naudingi patarimai

Treneris pataria: kaip išlaikyti judėjimo balansą karantino sąlygomis

Kad nepritrūktų motyvacijos, kai tenka sportuoti namuose ar lauke ir nėra prieigos prie treniruočių įrangos, IMPULS treneris Antanas Vinčiūnas turi Jums keletą patarimų.

Plačiau

Patarimas aktyvaus judėjimo pradžioje – neskubėkite
Naudingi patarimai

Patarimas aktyvaus judėjimo pradžioje – neskubėkite

Naudingi patarimai

Patarimas aktyvaus judėjimo pradžioje – neskubėkite

Fizinis aktyvumas būtinas stipriam imunitetui ir sveikatai, tačiau neretai imamės sportuoti neturėdami pakankamai žinių, kaip tą daryti taisyklingai.

Plačiau

IMPULS specialistai pataria. Viskas apie imunitetą.
Naudingi patarimai

IMPULS specialistai pataria. Viskas apie imunitetą.

Naudingi patarimai

IMPULS specialistai pataria. Viskas apie imunitetą.

Artėjant šaltajam sezonui dėl nusilpusio imuniteto neretai kaltiname vėstantį orą ar padidėjusį virusų kiekį. Bet ar tai tikrai didžiausi mūsų priešai? Pasaulio sveikatos organizacija teigia, kad sveikatą ir gyvenimo trukmę apie 50 proc. lemia gyvenimo būdas bei paties žmogaus elgesys. Svarbiausi faktoriai, norint turėti stiprią imuninę sistemą: grynas oras, fizinis aktyvumas ir sveika mityba. Patariame, kaip atrasti tinkamą šių komponentų balansą.

Plačiau

Nėštumas ir sportas
Naudingi patarimai

Nėštumas ir sportas

Naudingi patarimai

Nėštumas ir sportas

Ar turi sportuoti nėščia moteris? O gal pamačius teigiamą nėštumo testą geriau išvis nutraukti bet kokias sportines veiklas ir saugoti save? Konsultuoja sveikatingumo klubo trenerė Vilma Brinec.

Plačiau

Speigas už lango: įvardino sportuojančių lauke klaidas
Naudingi patarimai

Speigas už lango: įvardino sportuojančių lauke klaidas

Naudingi patarimai

Speigas už lango: įvardino sportuojančių lauke klaidas

Nepaisant prasidėjusio kalendorinio pavasario, Lietuvoje besitęsiantys žvarbūs orai džiugina žiemos pramogomis, tačiau dažnai jie lemia ir pavojus. Lauke sportuoti mėgstančių žmonių traumos tyko praktiškai ant kiekvieno kampo. Draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje duomenimis, termometrų stulpeliams pastarosiomis dienomis užsilaikius gerokai žemiau nulio, padaugėja specifinių, su žiemos sportu susijusių traumų.

Plačiau

Apšilimas ir tempimo pratimai – neatsiejama treniruotės dalis
Naudingi patarimai

Apšilimas ir tempimo pratimai – neatsiejama treniruotės dalis

Naudingi patarimai

Apšilimas ir tempimo pratimai – neatsiejama treniruotės dalis

Neabejojame, jog visi žinote, kas tai yra raumenų skausmas po geros treniruotės. Laimei, elgiantis apgalvotai, šio nemalonaus jausmo galima išvengti. Tereikia šiek tiek pajudėti prieš ir po treniruotės – atlikti apšilimą ir nepamiršti tempimo pratimų pabaigoje.

Plačiau

Kaip maitintis prieš treniruotę?
Naudingi patarimai

Kaip maitintis prieš treniruotę?

Naudingi patarimai

Kaip maitintis prieš treniruotę?

Viena iš dažniausiai daromų klaidų – žmonės nepavalgo prieš treniruotę arba pavalgo per daug. Sužinokite, kiek laiko prieš treniruotę ir kokį kiekį maisto būtų geriausiai suvalgyti, ruošiantis sportuoti.

Plačiau

Pirmas kartas sporto klube? Pravers keli patarimai
Naudingi patarimai

Pirmas kartas sporto klube? Pravers keli patarimai

Naudingi patarimai

Pirmas kartas sporto klube? Pravers keli patarimai

Pirmąkart arba po ilgos pertraukos žengiate pro sporto klubo duris, o mintyse – begalė įvairių klausimų ir dvejonių.

Plačiau