Fabijoniškių g. 97a

I–IV 6.30–21.00

V 6.30–20.00

VI–VII 9.00–18.00

Pertrauka 13.00–13.30 

ROCK'N'CORE (50 min)

Treneriai


  • asd

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis-aukštas

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    200 - 400 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Pilvo presas, viršutinė kūno dalis: rankų, krūtinės, nugaros ir pečių juostos raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinti pilvo preso raumenys, geresnė medžiagų apykaita

ROCK'N'CORE – kardio treniruotė, skirta stiprinti nugaros, pilvo preso ir viršutinės kūno dalies raumenis.

ROCK'N'CORE – tai 50 min. treniruotė, kurios metu efektyviai treniruojami nugaros, pilvo preso, rankų, pečių juostos ir krūtinės raumenys. Treniruotėje naudojami svareliai, gumos, specialios lazdos ir kitas sportinis inventorius, kuris sukuria pasipriešinimo efektą ir užtikrina treniruotės efektyvumą. ROCK'N'CORE treniruotė puikiai tinka įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms, kurie dirba sėdimą darbą, dažnai skundžiasi nugaros skausmais ar tiesiog nori turėti puikią laikyseną ir plokščią pilvą. Treniruotė pakelia tonusą, turi teigiamos įtakos kraujagyslių ir širdies sistemoms, formuoja grakštų kūno reljefą.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

Let’s #BEACTIVE
Mokama paslauga
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pradedantiems
Mokama paslauga
TRX POWER
STRONG NATION
„Ashtanga vinyasa“ joga
BODY BALANCE
GRIP
BODY TONE
SVEIKATOS MANKŠTA
AQUA
Easy Step
ZUMBA