Fabijoniškių g. 97a

I–IV 6.30–21.00

V 6.30–20.00

VI–VII 9.00–18.00

Pertrauka 13.00–13.30 

STEP

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis - aukštas

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    300 - 500 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės, ypač kojos, sėdmenys, pilvo presas

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinta širdies ir kraujagyslių sistema, geresnė bendra fizinė ir raumenų būklė, didesnė ištvermė, dailesnis kūnas

STEP – šokių aerobika, skirta kalorijoms intensyviai deginti bei širdies, kraujagyslių ir kvėpavimo sistemų veiklai stiprinti.

STEP – tai treniruotė, kurios metu naudojamos specialios reguliuojamo aukščio platformos – „stepai“, o judesiai atliekami pagal vidutinio ir greito tempo muziką. Tai energinga ir dinamiška treniruotė, kurios metu išmokstama įvairių choreografinių judesių. Step aerobika intensyviai degina riebalus, stangrina problemines kūno vietas ir padeda atsikratyti celiulito. Be to, treniruotės turi teigiamos įtakos sąnariams, stuburui, širdžiai, kraujotakos ir kvėpavimo sistemoms. Įvairių judesių deriniai puikiai lavina koordinaciją, o intensyvus treniruotės ritmas pagerina organizmo tonusą ir pakelia nuotaiką. Treniruotė skirta visiems, kas mėgsta šokti.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

BALANCE
ROCK'N'CORE (50 min)
STRONG30
TRX + CARDIO
PILATESAS
STRONG NATION
PRESS + BACK
„MAI RAM“ JOGA
GRIP
„Ashtanga vinyasa“ joga
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pradedantiems
Mokama paslauga
SLOW & STRONG