Fabijoniškių g. 97a

I-V: 6.00 - 22:00

VI-VII: 9.00 - 20:00

TRX BASIC

Treneriai


  • asd

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    30 min. arba 50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    400 - 600 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės, ypač pilvo presas, nugaros, krūtinės ir rankų raumenys, gilieji viso kūno raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Sportinių pirštinių, patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinti raumenys, didesnė ištvermė, dailesnis ir lankstesnis kūnas, geresnė koordinacija ir pusiausvyra

TRX BASIC – tai funkcinės treniruotės su diržais, kurių metu atliekami įvairūs jėgos pratimai pasitelkiant tik savo kūno svorį. Su TRX funkcinių treniruočių diržais galite sportuoti ir daryti visus pratimus taip pat kaip ir užsiėmimuose su jėgos treniruokliais. Treniruočių metu kūno masė palaikoma rankomis arba kojomis, kūnui suteikiamos skirtingos pozicijos įvairiais kampais. Tokiu būdu atliekant pratimus įdarbinami viso kūno raumenys, nuolatos dirba nugaros bei pilvo preso raumenys, efektyviai dirba gilieji raumenys.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pradedantiems
Mokama paslauga
PRESS + BACK
SVEIKATINGUMO MANKŠTA SENJORAMS
SPORTO AKADEMIJA (VAIKAMS NUO 9 IKI 12 METŲ)
Let’s #BEACTIVE
Mokama paslauga
ANTI-CELLULITE
STEP
PUMP
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS plaukiantiems
Mokama paslauga
STRONG
AQUA
IMPULS SPORTO AKADEMIJA