Kareivių g. 14

Laikinai nedirbame

 

 

 

ANTI-CELLULITE

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    300 - 500 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Apatinės kūno dalies raumenys: kojos, sėdmenys ir pilvo presas

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Pagerinta bendra fizinė ir raumenų būklė, ištvermė, didesnis kūno lankstumas ir geresnė pusiausvyra, sustiprinti nugaros ir pilvo raumenys

ANTI-CELLULITE – tai riebalų deginimo treniruotė, skirta apatinei kūno daliai ir antsvoriui mažinti.

ANTI-CELLULITE – tai kardio treniruotė, kurios metu didžiausias dėmesys skiriamas tokioms probleminėms kūno vietoms kaip – kojos, sėdmenys, klubai bei pilvo presas. Treniruotėje naudojamos gumos, svareliai, reguliuojamo aukščio Step platformos ir kitas sporto inventorius, kuris sukuria pasipriešinimo efektą ir užtikrina raumenų stiprinimo bei stangrinimo pratimų efektyvumą. Anticeliulitinė treniruotė teigiamai veikia kraujotaką, intensyviai degina kalorijas ir poodinį riebalų sluoksnį. Reguliarus treniruočių lankymas padeda atsikratyti nepageidaujamų kilogramų, patobulinti kūno linijas ir sumažinti „apelsino žievelę“.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

PLAUKIMO TRENIRUOTĖS plaukiantiems
Mokama paslauga
SPORTO AKADEMIJA (VAIKAMS NUO 13 IKI 15 METŲ)
TRX BASIC
TRX + CARDIO
SVEIKATINGUMO MANKŠTA SENJORAMS
STEP INTERVAL
SPORTO AKADEMIJA (VAIKAMS NUO 6 IKI 8 METŲ)
RECOVERY AND STRETCHING
Fit box
CROSS TRAINING
AQUA
BOXING