Kareivių g. 14

I-V: 6.30 - 21.30
VI-VII: 9.00 - 20.00

ANTI-CELLULITE

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    300 - 500 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Apatinės kūno dalies raumenys: kojos, sėdmenys ir pilvo presas

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Pagerinta bendra fizinė ir raumenų būklė, ištvermė, didesnis kūno lankstumas ir geresnė pusiausvyra, sustiprinti nugaros ir pilvo raumenys

ANTI-CELLULITE – tai riebalų deginimo treniruotė, skirta apatinei kūno daliai ir antsvorio mažinimui.

ANTI-CELLULITE – tai kardio treniruotė, kurios metu didžiausias dėmesys skiriamas tokioms probleminėms kūno vietoms kaip – kojos, sėdmenys, klubai bei pilvo presas. Treniruotėje naudojamos gumos, svareliai, reguliuojamo aukščio Step platformos ir kitas sporto inventorius, kuris sukuria pasipriešinimo efektą ir užtikrina raumenų stiprinimo bei stangrinimo pratimų efektyvumą. Anticeliulitinė treniruotė teigiamai veikia kraujotaką, intensyviai degina kalorijas ir poodinį riebalų sluoksnį. Reguliarus treniruočių lankymas padeda atsikratyti nepageidaujamų kilogramų, patobulinti kūno linijas ir sumažinti „apelsino žievelę“.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

7 DIENŲ MITYBOS PLANAS
Mokama paslauga
REVORING
BODY SCULPT
My Ride
Mai Ram Yoga Basic
FITNESS BIKE VIRTUAL
KŪNO ANALIZĖS TESTAS
Mokama paslauga
FUNCTIONAL HIT
BALL TRAINING
CROSS TRAINING
BOOTCAMP MY WEIGHT
DYNAMIC YOGA
r
Trump'as