Kareivių g. 14

I-V: 6.30 - 21.00
VI-VII: 9.00 - 19.00

BALL TRAINING

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    200 - 400 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Pilvo presas, sėdmenys, rankų, nugaros, pečių raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, vandens

  • B
    Rezultatai

    Pagerinta bendra fizinė ir raumenų būklė, ištvermė, didesnis kūno lankstumas ir geresnė pusiausvyra, sustiprinti nugaros ir pilvo raumenys

BALL TRAINING – intervalinė jėgos treniruotė su kamuoliais, kurios metu intensyviai mankštinamos įvairios raumenų grupės.

BALL TRAINING – tai treniruotė su didžiaisiais ir mažaisiais minkštais kamuoliais bei kitu sporto inventoriumi (gumomis, svareliais ir pan.), užtikrinančiu maksimalų treniruotės efektyvumą. Treniruotės metu atliekami įvairūs pratimai, kurie intensyviai stiprina paviršinius ir giliuosius raumenis, gerina laikyseną, pusiausvyrą ir koordinaciją. Be to, treniruotė su kamuoliais ugdo ištvermę ir padeda atsikratyti papildomų kilogramų. Profesionalių trenerių kruopščiai parinkti pratimai išlaiko stuburą taisyklingoje padėtyje visos treniruotės metu, todėl po treniruotės neskauda nugaros, pečių linijos ar kaklo, o pavargę ir sustingę raumenys atsipalaiduoja, atsiranda daugiau energijos ir pagerėja bendra savijauta.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

YOGA
FITNESS BIKE
BODY SCULPT
PRESS + BACK
MITYBOS REKOMENDACIJA
Mokama paslauga
7 DIENŲ MITYBOS PLANAS
Mokama paslauga
STEP INTERVAL
TRX
MAI RAM YOGA
X-FIT JUNIOR
STEP
FITNESS BIKE VIRTUAL
r
Sutaupykite iki 390 EUR