Kareivių g. 14

I-V: 6.30 - 21.30
VI-VII: 9.00 - 20.00

BOXING

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis-aukštas

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    500 - 800 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinti raumenys, didesnė ištvermė, geresnė koordinacija ir pusiausvyra, bokso technikos patobulėjimas

BOXING – intensyvi kardio treniruotė, skirta sustiprinti visus kūno raumenis ir atsikratyti neigiamomis emocijomis.

BOXING – tai viso kūno treniruotė su bokso elementais. Treniruotės metu gerinamas bendras fizinis pasirengimas, ugdoma ištvermė, lavinama koordinacija bei mokomasi bokso technikos. Pratimai atliekami pasitelkiant įvairių svorių kamuolius, svarelius, šokinėjimo virvutes, bokso pirštines ir kitą sporto inventorių, kurį naudoja profesionalūs boksininkai. Dėl didelio atliekamų smūgių skaičiaus, intensyviai deginamos kalorijos ir poodinis riebalų sluoksnis. Boxing treniruotės – puikus pasirinkimas ir moterims, ir vyrams, kurie nori sutvirtinti viso kūno raumenis, atsikratyti papildomų kilogramų, susipažinti su bokso paslaptimis, įgyti daugiau pasitikėjimo savo jėgomis ar tiesiog „išsikrauti“ po sunkios dienos.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

X-FIT
FITNESS YOGA
ROLL RELAX
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pažengusiems
Mokama paslauga
FLY YOGA
PILATES
FITNESS BIKE
BOOTCAMP MY WEIGHT
YOGA
PRESS + BACK
STEP INTERVAL
REVORING
r
Gegužės 1 d. dirbsime