Kareivių g. 14

I-V: 6.30 - 22.00
VI-VII: 9.00 - 20.00

YOGA

Treneriai


  • asd

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min., 60 min., 70 min., 90 min. arba 120 min.

  • c
    Intensyvumas

    Žemas

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    200 - 300 kcal.

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės, ypač gilieji raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, sportinė avalynė taip pat nebūtina

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinti raumenys, taisyklingesnė laikysena, lankstesnis kūnas, geresnė koordinacija, plastika ir bendra savijauta. Taisyklingas kvėpavimas ir gebėjimas atsipalaiduoti

YOGA treniruotė efektyviai mankština kiekvieną kūno raumenį, gerina judesių koordinaciją, plastiką bei suteikia kūnui grakštumo.

YOGA – tai kelių tūkstantmečių mankšta skirta ir kūnui, ir sielai. Unikalios pozos ir plastiški judesiai, harmoningai suderinti su kvėpavimo pratimais, teigiamai veikia paviršinius ir giliuosius raumenis, kurie yra atsakingi už taisyklingą laikyseną, saugo vidaus organus ir palaiko gerą savijautą. Jogos treniruotės raumenis stiprina be didelės fizinio krūvio įtampos, todėl vėliau nemaudžia kūno, raumenyse nesukaupia pieno rūgštis. Tempimo ir raumenų tonizavimo treniruotė – malonus užsiėmimas skirtas ir vyrams, ir moterims, kurios nori išmokti taisyklingai kvėpuoti, sutvirtėti, atsipalaiduoti, pamiršti kasdieninius rūpesčius ir stresą.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

POUND
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS plaukiantiems
Mokama paslauga
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pažengusiems
Mokama paslauga
BOOTCAMP MY WEIGHT
TRX POWER
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pradedantiems
Mokama paslauga
PILATES
BALL TRAINING
FUNCTIONAL HIT
TRX BASIC
ZUMBA
SVEIKATINGUMO MANKŠTA SENJORAMS
r
12 dienų narystės kuponas