Kareivių g. 14

Laikinai nedirbame

 

 

 

JOGA ORE

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Žemo

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    200 - 300 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visi kūno raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Rankšluostis, vanduo

  • B
    Rezultatai

    Kraujotakos gerinimas

JOGA ORE – harmoninga mankšta ore su specialiomis juostomis, skirta stiprinti raumenis, lavinti lankstumą ir plastiką.

JOGA ORE – darni tradicinės jogos ir pilates pratimų sintezė ore, kurios metu į tobulą visumą sujungiamas protas ir kūnas. Specialios juostos pagalba kai kurių jogos pozų atlikimas yra palengvinamas arba pasunkinamas. Treniruotės metu intensyviai dirba gilieji raumenys ir lavinama koordinacija. Joga ore tinka įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms, tačiau sergant širdies, kraujagyslių ligomis, turint širdies stimuliatorių, esant pasidėjusiam kraujospūdžiui, akispūdžiui, sergant epilepsija, laukiantis kūdikio ar po gimdymo nepraėjus trims mėnesiams, sveriant daugiau nei 100 kg treniruočių lankyti nerekomenduojama. Prieš treniruotes būtina pasikonsultuoti su šeimos gydytoju. Treniruotės metu negalima kramtyti kramtomąją gumą, dėvėti papuošalus, drabužius su didelėmis sagomis ir užtrauktukais.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

ZUMBA
ROCK'N'CORE (30 min)
FITNESS BIKE
X-FIT
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pažengusiems
Mokama paslauga
SPORTO AKADEMIJA (VAIKAMS NUO 9 IKI 12 METŲ)
AQUA
Stretch
TRX BASIC
BOXING
„MAI RAM“ JOGA
PLAUKIMO TRENIRUOTĖ
Mokama paslauga