Kareivių g. 14

I-V: 6.30 - 21.30
VI-VII: 9.00 - 20.00

KICKBOX

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    45 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis-aukšto

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    400 - 600 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės, ypač pilvo presas, sėdmenys, rankų, pečių ir kojų raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, vandens

  • B
    Rezultatai

    Didesnė jėga, ištvermė, greitis, geresnė koordinacija, lankstesnis kūnas.

KICKBOX – intensyvi kardio treniruotė su kikbokso elementais, skirta stiprinti viso kūno raumenis.

KICKBOX – tai viso kūno treniruotė su kikbokso elementais. Treniruotės metu stiprinami visi kūno raumenys, lavinama koordinacija, ugdoma ištvermė, gerinamas bendras fizinis pasiruošimas ir mokomasi kikbokso smūgiavimo rankomis bei kojomis technikos. Pratimai atliekami pasitelkiant įvairių svorių kamuolius, svarelius, šokinėjimo virvutes, bokso pirštines, bokso maišus ir kitą sporto inventorių, kurį naudoja profesionalūs sportininkai. Dėl didelio smūgių rankomis ir kojomis skaičiaus, efektyviai deginamos kalorijos ir poodinis riebalų sluoksnis. Mitas, kad kikboksas – vyrų sportas, Kickbox treniruočių programa skirta įvairaus amžiaus ir vyrams, ir moterims, norinčioms susipažinti su kikbokso technika, sustiprinti visus kūno raumenis, pašalinti susikaupusias neigiamas emocijas bei įgyti daugiau pasitikėjimo savimi.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

REVORING
MASTER S TRENIRUOTĖ
Mokama paslauga
SLOW & STRONG
ROLL RELAX
My Ride
BODY SCULPT
X-FIT JUNIOR
X-FIT
X-FIT KIDS
KŪNO ANALIZĖS TESTAS
Mokama paslauga
RECOVERY AND STRETCHING
FITNESS BIKE