Kareivių g. 14

I-V: 6.30 - 22.00

VI-VII: 9.00 - 20.00

PLAUKIMO TRENIRUOTĖS plaukiantiems

Treneriai


  • asd

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    45 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis

  • z
    Dirbantys raumenys

    Viso kūno raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Plaukimo akinių, plaukimo kepurėlės, šlepečių neslidžiu paviršiumi, maudymosi kostiumėlio ar prigludusių glaudžių, rankšluosčio.

  • B
    Rezultatai

    Turimų plaukimo įgūdžių tobulinimas ir naujų plaukimo būdų bei elementų mokymasis.

Plaukimo treniruotės plaukiantiems – tai vidutinio intensyvumo plaukimo treniruotės skirtos vaikams ir suaugusiems jau turintiems pradinius plaukimo įgūdžius.

Treniruotės metu mokomasi pagrindinių plaukimo būdų – plaukimo peteliške, nugara, krūtine, laisvu stiliumi – atskirų technikos elementų, posūkių, šuolių į vandenį, plaukti ilgesnius atstumus nesustojant, mokėti panerti po vandeniu ir išbūti ilgesnį laiką. Ugdomos vaikų fizinės ypatybės - greitumas, jėga, lankstumas, ištvermė; motoriniai gebėjimai - pusiausvyra, koordinacija, vikrumas, galingumas ir reakcijos spartumas. Šio lygio plaukikai jau gali dalyvauti vidinėse Impuls plaukimo akademijos rengiamuose renginiuose bei plaukimo varžybose.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

SPORTO AKADEMIJA (VAIKAMS NUO 13 IKI 15 METŲ)
FITNESS BIKE
FITNESS BIKE VIRTUAL
BEACTIVE
Mokama paslauga
BODY TONE
BOOTCAMP KETTLE-FIT
STRONG60
STRONG
X-FIT
PILATES
Fit box
FLY YOGA