Kareivių g. 14

I-V: 6.30 - 22.00
VI-VII: 9.00 - 20.00

PLAUKIMO TRENIRUOTĖS plaukiantiems

Treneriai


  • asd

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    45 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis

  • z
    Dirbantys raumenys

    Viso kūno raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Plaukimo akinių, plaukimo kepurėlės, šlepečių neslidžiu paviršiumi, maudymosi kostiumėlio ar prigludusių glaudžių, rankšluosčio.

  • B
    Rezultatai

    Turimų plaukimo įgūdžių tobulinimas ir naujų plaukimo būdų bei elementų mokymasis.

Plaukimo treniruotės plaukiantiems – tai vidutinio intensyvumo plaukimo treniruotės skirtos vaikams ir suaugusiems jau turintiems pradinius plaukimo įgūdžius.

Treniruotės metu mokomasi pagrindinių plaukimo būdų – plaukimo peteliške, nugara, krūtine, laisvu stiliumi – atskirų technikos elementų, posūkių, šuolių į vandenį, plaukti ilgesnius atstumus nesustojant, mokėti panerti po vandeniu ir išbūti ilgesnį laiką. Ugdomos vaikų fizinės ypatybės - greitumas, jėga, lankstumas, ištvermė; motoriniai gebėjimai - pusiausvyra, koordinacija, vikrumas, galingumas ir reakcijos spartumas. Šio lygio plaukikai jau gali dalyvauti vidinėse Impuls plaukimo akademijos rengiamuose renginiuose bei plaukimo varžybose.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

PRESS + BACK
TRX BASIC
ZUMBA
X-FIT KIDS
FLY YOGA
AQUA
YOGA
BEACTIVE
Mokama paslauga
TRX POWER
BOOTCAMP MY WEIGHT
BOXING
SLOW & STRONG
r
12 dienų narystės kuponas