Kareivių g. 14

I-V: 6.30 - 22.00
VI-VII: 9.00 - 20.00

S Joga

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Žemas - vidutinis

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    200 - 300 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės, ypač gilieji raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, sportinė avalynė taip pat nebūtina

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinti raumenys, taisyklingesnė laikysena, lankstesnis kūnas, geresnė koordinacija, plastika ir bendra savijauta. Taisyklingas kvėpavimas ir gebėjimas atsipalaiduoti

Joga – unikalios asanos (pozos), lėti ir plastiški judesiai bei kvėpavimo pratimai išmankština kiekvieną kūno raumenį, ypatingai giliuosius raumenis, gerina judesių koordinaciją, plastiką. Tai malonus užsiėmimas, nes raumenys stiprinami be didelės fizinio kūno įtampos. Tempimo ir raumenų tonizavimo treniruotė skirta tiek vyrams, tiek ir moterims, visiems, norintiems pagerinti lankstumą, išmokti taisyklingai kvėpuoti bei atsipalaiduoti, atitrūkti nuo kasdienybės ir streso. Juk neveltui sakoma, kad joga lavina ne tik kūną, bet protą ir sielą.

Treniruotė jūsų pasirinktame klube negalima.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

SVEIKATINGUMO MANKŠTA SENJORAMS
BALL TRAINING
Fit box
X-FIT JUNIOR
STEP
My Ride
ZUMBA
POUND
BOOTCAMP KETTLE-FIT
ROLL RELAX
PRESS + BACK
REVORING
r
darbo laikas lapkr. 1