Kareivių g. 14

I-V: 6.30 - 21.30
VI-VII: 9.00 - 20.00

SLOW & STRONG

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Žemas - vidutinis

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    200 - 400 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Rankų, pečių, nugaros, pilvo preso, sėdmenų ir kojų raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, sportinė avalynė taip pat nebūtina

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinti raumenys, geresnė laikysena, koncentracija, dailesnis kūnas

SLOW & STRONG – lėta funkcinė treniruotė, skirta sutvirtinti kūną ir formuoti proporcingą siluetą.

SLOW & STRONG – tai kombinuota jėgos, ištvermės, koordinacijos ir lankstumo pratimų treniruotė, kurioje naudojamas kūno svoris, nesunkūs svareliai, gumos, didieji kamuoliai, kamuoliukai ir kitas sporto inventorius. Treniruotės metu lavinamas lankstumas, gerinama koordinacija ir formuojama taisyklinga laikysena bei mankštinami visi kūno raumenys, ypač dubens ir nugaros. Slow & Strong – žemo intensyvumo treniruotė be choreografinių elementų, todėl ji puikiai tinka bet kokio amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms, norintiems išlaikyti dailias kūno formas ir tonusą.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

S GRUPĖ - NĖŠČIŲJŲ VANDENYJE
Mokama paslauga
PAKARTOTINĖ KONSULTACIJA
Mokama paslauga
TRX BASIC
S GRUPĖ - NĖŠČIŲJŲ SAUSUMOJE
Mokama paslauga
TRX + CARDIO
S GRUPĖ - KŪNO STANGRINIMO / RYŠKINIMO
Mokama paslauga
FLY YOGA
KONSULTACIJA IR MITYBOS PLANAS
Mokama paslauga
PUMP
Mai Ram Yoga Basic
REVORING
KONSULTACIJA SU ASMENINIU TRENERIU
Mokama paslauga
r
Trump'as