Kareivių g. 14

I-IV: 6.30 - 21.30
V: 6.30 - 20.00
VI-VII: 9.00 - 19.00

TAISYKLINGAS KVĖPAVIMAS

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min

  • c
    Intensyvumas

    Žemo

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    300 - 500 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Gilieji vidiniai raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Rankšluostis, vanduo

  • B
    Rezultatai

    Kraujotakos gerinimas

TAISYKLINGAS KVĖPAVIMAS – metodika, skirta aprūpinti vidaus organus deguonimi, deginti kalorijas ir stiprinti raumenis.

TAISYKLINGAS KVĖPAVIMAS be jokių didelių pastangų ir skausmų padeda atpalaiduoti įsitempusius raumenis ir raiščius. Taisyklingo kvėpavimo metu į kūno vietą, kuri yra įtempta arba suspausta, priteka daugiau kraujo, o su juo – ir deguonies, todėl raumuo atsipalaiduoja. Tokiu būdu galima deginti riebalus konkrečioje vietoje ir kartu stiprinti raumenis. Kvėpuojant masažuojami ir vidaus organai, skandis tampa elastingesnis, šiek tiek susitraukia, todėl norisi mažiau valgyt. O mažiau suvartotų kalorijų reiškia geresnius svarstyklių duomenis! Ši kvėpavimo mankšta rekomenduojama sergant astma, alergija, sąnarių ligomis ar turint vidaus organų sutrikimų.

Treniruotė jūsų pasirinktame klube negalima.

Panevėžys

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

Mai Ram Yoga Basic
BODY SCULPT
REVORING
TRX BASIC
STRONG BY ZUMBA
STEP INTERVAL
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pažengusiems
Mokama paslauga
PILATES
X-FIT KIDS
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pradedantiems
Mokama paslauga
ROLL RELAX
TRX + CARDIO
r
Užsidirbkite pinigų