Kareivių g. 14

I-V: 6.30 - 21.00
VI-VII: 9.00 - 19.00

TRX

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    30 min. arba 50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    400- 700 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės, ypač pilvo presas, nugaros, krūtinės ir rankų raumenys, gilieji viso kūno raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Sportinių pirštinių, patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinti raumenys, didesnė ištvermė, dailesnis ir lankstesnis kūnas, geresnė koordinacija ir pusiausvyra

TRX – funkcinės treniruotės su diržais, kurių metu atliekami įvairūs jėgos pratimai, naudojant tik kūno svorį.

Treniruotės su TRX diržais buvo pradėtos naudoti Amerikos karinio jūrų laivyno pėstininkų, kurie turėjo palaikyti gerą fizinę formą, gyvendami mažose patalpose. TRX treniruotės yra vienas efektyviausių būdų sutvirtinti raumenis ir atsikratyti nereikalingų kilogramų, naudojant tik savo kūno svorį. Tai puiki alternatyva funkcinėms treniruotėms ir treniruotėms su svarmenimis. Treniruočių metu kūno masė palaikoma rankomis arba kojomis, kūnui suteikiamos skirtingos pozicijos įvairiais kampais. Tokiu principu atliekami pratimai stiprina ne tik pagrindinius nugaros, pilno, rankų ar kojų raumenis, bet ir giliuosius raumenis, kurie palaiko stuburą ir apsaugo vidaus organus. Be to, lavinamas lankstumas, jėga, ištvermė ir stabilumas.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

X-FIT
KONSULTACIJA IR MITYBOS PLANAS
Mokama paslauga
ROLL RELAX
KŪNO ANALIZĖS TESTAS
Mokama paslauga
X-FIT KIDS
COMBAT
FITNESS BIKE
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS
Mokama paslauga
INDIVIDUALI TRENIRUOČIŲ PROGRAMA
Mokama paslauga
PRESS + BACK
FUNCTIONAL HIT
FITNESS BIKE VIRTUAL
r
Sutaupykite iki 390 EUR