Kareivių g. 14

I-V: 6.30 - 21.30
VI-VII: 9.00 - 20.00

TRX BASIC

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    30 min. arba 50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    400 - 600 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės, ypač pilvo presas, nugaros, krūtinės ir rankų raumenys, gilieji viso kūno raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Sportinių pirštinių, patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinti raumenys, didesnė ištvermė, dailesnis ir lankstesnis kūnas, geresnė koordinacija ir pusiausvyra

TRX BASIC – tai funkcinės treniruotės su diržais, kurių metu atliekami įvairūs jėgos pratimai pasitelkiant tik savo kūno svorį. Su TRX funkcinių treniruočių diržais galite sportuoti ir daryti visus pratimus taip pat kaip ir užsiėmimuose su jėgos treniruokliais. Treniruočių metu kūno masė palaikoma rankomis arba kojomis, kūnui suteikiamos skirtingos pozicijos įvairiais kampais. Tokiu būdu atliekant pratimus įdarbinami viso kūno raumenys, nuolatos dirba nugaros bei pilvo preso raumenys, efektyviai dirba gilieji raumenys.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

AQUA
KŪNO ANALIZĖS TESTAS
Mokama paslauga
PRESS + BACK
RECOVERY AND STRETCHING
My Ride
CROSS TRAINING
INDIVIDUALI TRENIRUOČIŲ PROGRAMA
Mokama paslauga
S GRUPĖ - NĖŠČIŲJŲ VANDENYJE
Mokama paslauga
Mai Ram Yoga Basic
X-FIT KIDS
MASTER ASMENINĖ TRENIRUOTĖ
Mokama paslauga
S GRUPĖ - KŪNO STANGRINIMO / RYŠKINIMO
Mokama paslauga
r
12 dienų narystė