Kareivių g. 14

I-V: 6.30 - 21.30
VI-VII: 9.00 - 20.00

TRX + CARDIO

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    30 min. arba 50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Aukštas

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    500 - 700 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės, ypač pilvo presas, nugaros, krūtinės ir rankų raumenys, gilieji viso kūno raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Sportinių pirštinių, patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinti raumenys, didesnė ištvermė, dailesnis ir lankstesnis kūnas, geresnė koordinacija ir pusiausvyra

TRX + CARDIO – tai funkcinės treniruotės su diržais kurios metu įterpiami įvairūs cardio pratimai. Pratimai atliekami pasitelkiant tik savo kūno svorį todėl maža tikimybė susitraumuoti. Treniruotė ypatingai rekomenduojama mažai judantiems ar sėdimą darbą dirbantiems žmonėms. Šios naujos kartos funkcinė treniruotė tinka bet kokio fizinio pasiruošimo, lyties, amžiaus bei masės žmonėms. 

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

COMBAT
RECOVERY AND STRETCHING
BOOTCAMP MY WEIGHT
X-FIT JUNIOR
TRX BASIC
BODY SCULPT
BALL TRAINING
SLOW & STRONG
KETTLE - FIT
STEP
STEP INTERVAL
FITNESS YOGA