Kareivių g. 14

I-V: 6.30 - 22.00
VI-VII: 9.00 - 20.00

TRX POWER

Treneriai


  • asd

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    30 min. arba 50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    400 - 600 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės, ypač pilvo presas, nugaros, krūtinės ir rankų raumenys, gilieji viso kūno raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Sportinių pirštinių, patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinti raumenys, didesnė ištvermė, dailesnis ir lankstesnis kūnas, geresnė koordinacija ir pusiausvyra

TRX POWER  - tai jėgos stiprinimo funkcinės treniruotės su diržais, kurių metu atliekami įvairūs jėgos pratimai pasitelkiant tik savo kūno svorį. Kiekvienam leidžia treniruotis individualiu tempu, nes krūvis ir intensyvumas parenkamas individualiai, todėl jos tinkamos tiek pradedantiesiems, tiek ir pažengusiems. 

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

STRONG60
BOOTCAMP KETTLE-FIT
YOGA
STEP INTERVAL
AQUA
SVEIKATINGUMO MANKŠTA SENJORAMS
Fit box
REVORING
PUMP
BODY SCULPT
BOOTCAMP MY WEIGHT
RECOVERY AND STRETCHING