Kareivių g. 14

I-IV: 6.30 - 21.30
V: 6.30 - 20.00
VI-VII: 9.00 - 19.00

UPPER BODY

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    30 min. arba 50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Žemas - vidutinis

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    300-400 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Viršutinės kūno dalies raumenys: pilvo presas, rankų, nugaros, pečių raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, vandens

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinti raumenys ir sąnariai, geresnė judesių koordinacija, širdies ir krajagyslių sistemos darbas, dailesnis kūnas

UPPER BODY – jėgos treniruotė, skirta stiprinti viršutinės kūno dalies raumenis ir širdies bei kraujagyslių sistemą.

UPPER BODY – tai vidutinio intensyvumo jėgos treniruotė, kurios metu daugiausiai dėmesio tenka rankų, nugaros, pečių juostos, pilvo preso ir krūtinės raumenims. Treniruotė pagerina laikyseną, sutvirtina stuburą, teigiamai veikia bendrą fizinį pasirengimą ir širdies bei kraujagyslių sistemą. Tai puikus pasirinkimas ir vyrams, ir moterims, kurios nori turėti tvirtesnius raumenis, plokščią pilvą, ryškesnes kūno formas ar numesti svorio. Upper Body treniruotė skirta įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms. Energijos ir geros nuotaikos pliūpsnis garantuotas!

Treniruotė jūsų pasirinktame klube negalima.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

REVORING
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS plaukiantiems
Mokama paslauga
KETTLE - FIT
BODY SCULPT
FITNESS YOGA
BOOTCAMP MY WEIGHT
X-FIT
STRONG BY ZUMBA
STEP INTERVAL
RECOVERY AND STRETCHING
CROSS TRAINING
AQUA
r
Užsidirbkite pinigų