Kareivių g. 14

I-V: 6.30 - 21.30
VI-VII: 9.00 - 20.00

UPPER BODY

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    30 min. arba 50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Žemas - vidutinis

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    300-400 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Viršutinės kūno dalies raumenys: pilvo presas, rankų, nugaros, pečių raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, vandens

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinti raumenys ir sąnariai, geresnė judesių koordinacija, širdies ir krajagyslių sistemos darbas, dailesnis kūnas

UPPER BODY – jėgos treniruotė, skirta stiprinti viršutinės kūno dalies raumenis ir širdies bei kraujagyslių sistemą.

UPPER BODY – tai vidutinio intensyvumo jėgos treniruotė, kurios metu daugiausiai dėmesio tenka rankų, nugaros, pečių juostos, pilvo preso ir krūtinės raumenims. Treniruotė pagerina laikyseną, sutvirtina stuburą, teigiamai veikia bendrą fizinį pasirengimą ir širdies bei kraujagyslių sistemą. Tai puikus pasirinkimas ir vyrams, ir moterims, kurios nori turėti tvirtesnius raumenis, plokščią pilvą, ryškesnes kūno formas ar numesti svorio. Upper Body treniruotė skirta įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms. Energijos ir geros nuotaikos pliūpsnis garantuotas!

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

S GRUPĖ - LANKSTUMO / MOBILUMO
Mokama paslauga
TRX BASIC
PUMP
CROSS TRAINING
PILATES
KONSULTACIJA IR MITYBOS PLANAS
Mokama paslauga
STRONG BY ZUMBA
FUNCTIONAL HIT
S GRUPĖ - NĖŠČIŲJŲ SAUSUMOJE
Mokama paslauga
YOGA
FITNESS BIKE
RECOVERY AND STRETCHING