Kareivių g. 14

I-IV: 6.30 - 21.30

V: 6.30 - 20.00

VI-VII: 9.00 - 19.00

X-FIT

Treneriai


  • asd

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    500 - 800 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Sutvirtintas kūnas ir sustiprinta širdies kraujagyslių sistema, išlavintas greitis, geresnė koordinacija, didesnis fizinis pasirengimas, jėga, ištvermė

X-FIT – funkcinė jėgos treniruotė, kurios metu lavinamos įvairios raumenų grupės ir stiprinama širdies kraujagyslių sistema.

X-FIT treniruotė vyksta rato principu: sportuojantys eina ratu per pratimų „stoteles“ ir per tam tikrą laiko intervalą atlieka konkrečioms raumenų grupėms skirtus fizinius pratimus. Kiekviena stotelė suteikia galimybę atlikti daugybę pratimų, kurie lavina greitį, stiprybę, koordinaciją, gerina fizinį pasirengimą, jėgą, ištvermę. Treniruotės metu pratimai atliekami naudojant įvairių sportinį inventorių – svorių kamuolius, svarelius, TRX diržus, funkcinę virvę ir pan., todėl treniruotės niekada nebūna monotoniškos ar neįdomios. X-Fit treniruotės leidžia apjungti populiariausius pratimus į vientisą sistemą, todėl yra efektyvesnės už tradicines jėgos ar ištvermės treniruotes, nes prireikia mažiau laiko tam pačiam efektui pasiekti.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

SVEIKATINGUMO MANKŠTA SENJORAMS
PLAUKIMO TRENIRUOTĖ
Mokama paslauga
STRONG
X-FIT JUNIOR
TRX POWER
ROLL RELAX
STEP INTERVAL
FUNCTIONAL HIT
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pradedantiems
Mokama paslauga
Mai Ram Yoga Basic
YOGA
KETTLE - FIT