L. Asanavičiūtės g. 15

I–IV 6.30–21.00

V 6.30–20.00

VI–VII 9.00–18.00

Pertrauka 13.00–13.30 

PUMP

Treneriai


  • asd

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Aukštas

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    400 - 500 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinas kūnas, sutvirtinti liesieji kūno raumenys, geresnė bendra fizinė ir raumenų būklė

PUMP – tai jėgos treniruotė, kurios metu dirba visi kūno raumenys, efektyviai deginamos kalorijos ir riebalai.

PUMP – tai treniruotė, kurią galima pavadinti didžiausiu papildomų kilogramų ir riebų priešu. Pump treniruotės pagrindas – intensyviai kartojami įvairūs judesiai ir pratimai, kurie apima visas raumenų grupes. Intensyviu rėžimu kartojami pratimai labai greitai degina riebalus, stiprina kūną ir tvirtina liesuosius kūno raumenis. Tai puikus pasirinkimas visiems, kurie nori sumažinti poodinį riebalų sluoksnį! Treniruotės metu naudojami mažo svorio svareliai, specialios lazdos, Step platformos ir kitas sporto inventorius. Pump – dinamiška ir energinga treniruotė, čia nėra vietos monotonijai ir nuoboduliui, ritminga muzika pakelia nuotaiką ir suteikia energijos visai dienai.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

STEP
„Ashtanga vinyasa“ joga
BALANCE
STRONG
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pažengusiems
Mokama paslauga
SPORTO AKADEMIJA (VAIKAMS NUO 13 IKI 15 METŲ)
X-FIT
NTC Strength
My Ride
SLOW & STRONG
TRX + CARDIO
VERVE
r
patikrinti uzimtumą