L. Asanavičiūtės g. 15

I–IV 6.30–21.00

V 6.30–20.00

VI–VII 9.00–18.00

Pertrauka 13.00–13.30 

„Ashtanga vinyasa“ joga

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Žemas

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    200 - 300 kcal.

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės, ypač gilieji raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, sportinė avalynė taip pat nebūtina

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinti raumenys, taisyklingesnė laikysena, lankstesnis kūnas, geresnė koordinacija, plastika ir bendra savijauta. Taisyklingas kvėpavimas ir gebėjimas atsipalaiduoti

„Ashtanga vinyasa“ joga – treniruotė, paremta ashtanga vinyasa jogos sistema.Tai fizinių pratimų forma. Atliekant asanas leidžia visiškai realizuoti savo fizines galimybes. Pratimai (asanos) dinaminėje jogoje yra derinami su kvėpavimu, tai sukelia gilų šilumos pojūtį visame kūne, o iš jo atsiranda jėga, lankstumas, dėmesio koncentracija bei budrus atsipalaidavimas.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

FITNESS BIKE
PUMP
STEP
TRX POWER
ZUMBA
TRX BASIC
ANTI-CELLULITE
Fitness Bike Express
SPORTO AKADEMIJA (VAIKAMS NUO 13 IKI 15 METŲ)
AQUA
JOGA
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS plaukiantiems
Mokama paslauga