L. Asanavičiūtės g. 15

I-V: 6.30 - 21.30

VI-VII: 9.00 - 20.00

My Ride

Treneriai


  • asd

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    55 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis - aukštas

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    300 - 700 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Apatinės kūno dalies raumenys: sėdmenys, klubai, kojos

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Sutvirtinti kūno raumenys, dailesnis kūnas

MyRide - tai virtuali važiavimo dviračiu treniruotė. Treniruotės metu reguliuojat minimo intensyvumo lygį, kad būtų palaikomas tinkamas širdies ritmas, efektyviai mažinamas kūno svoris ir stiprinami apatinės kūno dalies raumenys.

Treniruotės intensyvumą galima pasirinkti nuo žemo (pradedantiesiems) iki aukšto (pažengusiems). Treniruotę veda virtualus treneris (kompiuteris), o projektoriuje rodoma pagrindinė informacija ir virtualios kelionės vaizdai: nuo miesto gatvių ir parkų iki Didžiojo kanjono ar Niagaros krioklių apylinkių.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

X-FIT KIDS
Fitness Bike Express
ROLL RELAX
PRESS + BACK
YOGA
ROCK'N'CORE (50 min)
ANTI-CELLULITE
BODY TONE
SPORTO AKADEMIJA (VAIKAMS NUO 13 IKI 15 METŲ)
ROCK'N'CORE (30 min)
SLOW & STRONG
BALANCE