L. Asanavičiūtės g. 15

Laikinai nedirbame

PRESS + BACK

Treneriai


  • asd

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    30 min. arba 50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis-aukštas

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    200 - 400 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Pilvo presas, viršutinė kūno dalis: rankų, krūtinės, nugaros ir pečių juostos raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinti pilvo preso raumenys, geresnė medžiagų apykaita

PRESS + BACK – kardiotreniruotė, skirta nugaros, pilvo preso ir viršutinės kūno dalies raumenims stiprinti.

PRESS + BACK – tai 30 min. treniruotė, kurios metu efektyviai treniruojami nugaros, pilvo preso, rankų, pečių juostos ir krūtinės raumenys. Treniruotėje naudojami svareliai, gumos, specialios lazdos ir kitas sportinis inventorius, kuris sukuria pasipriešinimo efektą ir užtikrina treniruotės efektyvumą. Press + Back treniruotė puikiai tinka įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms, kurie dirba sėdimą darbą, dažnai skundžiasi nugaros skausmais ar tiesiog nori turėti puikią laikyseną ir plokščią pilvą. Treniruotė pakelia tonusą, turi teigiamos įtakos kraujagyslių ir širdies sistemoms, formuoja grakštų kūno reljefą.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

SPORTO AKADEMIJA (VAIKAMS NUO 6 IKI 8 METŲ)
FITNESS BIKE VIRTUAL
FITNESS BIKE
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pradedantiems
Mokama paslauga
BODY TONE
SPORTO AKADEMIJA (VAIKAMS NUO 13 IKI 15 METŲ)
COMBAT
TRX POWER
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pažengusiems
Mokama paslauga
CROSS TRAINING
PILATESAS
Fit box