Ozo g. 41

I–IV 6.30–21.00

V 6.30–20.00

VI–VII 9.00–18.00

Pertrauka 13.00–13.30

STEP INTERVAL

Treneriai


  • asd

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    300 - 500 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės, ypač kojos, sėdmenys, pilvo presas

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinta širdies ir kraujagyslių sistema, geresnė bendra fizinė ir raumenų būklė, didesnė ištvermė, dailesnis kūnas

STEP INTERVAL – kardio treniruotė, kurios metu aerobiniai pratimai derinami su jėgos ir ištvermės pratimais.

STEP INTERVAL – tai choreografinė treniruotė, naudojant reguliuojamo aukščio STEP platformas. Treniruotės metu, tam tikrais laiko intervalais, įvairios pratimų kombinacijos ant STEP platformos atliekamos pakaitomis su jėgos ir ištvermės pratimais. Pratimams atlikti gali būti naudojami svareliai, specialios lazdos, gumos ar kitas sporto inventorius, kuris užtikrina maksimalų treniruotės efektyvumą. Step Interval stiprina visus kūno raumenis, intensyviai degina kalorijas, todėl papildomi kilogramai pradeda greitai tirpti. Treniruotės taip pat stiprina širdies ir kraujagyslių sistemą, ugdo ištvermę ir koordinaciją.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

IMPULS SPORTO AKADEMIJA
PILATESAS
SVEIKATOS MANKŠTA
AQUA
BODY TONE
„Ashtanga vinyasa“ joga
GRIP
STRONG NATION
SPORTO AKADEMIJA (VAIKAMS NUO 13 IKI 15 METŲ)
Dance
JOGA
TRX POWER