Parko g. 14

I-V: 06.30 - 21.30

VI-VII: 09.00 - 20.00

Lankų treniruotė

Treneriai


  • asd

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    30 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis - aukštas

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    200 - 500 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės, ypač pilvo ir šonų raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, vandens

  • B
    Rezultatai

    Sutvirtintas kūnas, didesnė ištvermė ir fizinis pasirengimo lygis, geresnė koordinacija ir laikysena, sustiptintas stuburas

Lankų treniruotė - smagi ir efektyvi treniruotė, kurioje sukamas specialus sportinis lankas. Treniruotės metu naudojama energija degina susikaupusias riebalų atsargas, didina ištvermę ir fizinio pasirengimo lygį bei stiprina viso kūno raumenis. Sukant lanką į darbą įtraukiami net 30 pagrindinių kūno raumenų, įskaitant tokius svarbius šlaunų, klubų, sėdmenų, kelių, ir apatinės pilvo dalies raumenis. Turėsite ne tik dailesnį liemenį, bet ir didesnį pasitikėjimą savimi. Sukamųjų judesių pagalba sustiprinsite stuburą, pagerinsite laikyseną bei išlavinsite koordinaciją. Svarbiausia, ši treniruotė tikrai suteiks žvalumo ir pakels nuotaiką, o rezultatais galėsite džiaugtis jau netrukus!

DĖMESIO, IMPULS klubuose, Fabijoniškių g. 97a, Vilnius ir Parko g. 14, Panevėžys, į šią treniruotę reikalinga išankstinė registracija.

Išankstinė registracija vykdoma telefono numeriais: Fabijoniškių g. 97a, Vilnius, tel. nr. 8 620 90 905, Parko g. 14, Panevėžys 8 686 66 734.

SVARBU! Treniruotė nevyks, jeigu dalyvaus tik 4 žmonės. Treniruotė vyks tik nuo 5 žmonių.

Panevėžys

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

REVORING
STRONG30
PUMP
PRESS + BACK
FUNCTIONAL HIT
SLOW & STRONG
ROCK'N'CORE (50 min)
BALANCE
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS plaukiantiems
Mokama paslauga
SVEIKATINGUMO MANKŠTA SENJORAMS
AQUA ZUMBA
ROCK'N'CORE (30 min)