Parko g. 14

Laikinai nedirbame

TAISYKLINGAS KVĖPAVIMAS

Treneriai


  • asd

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min

  • c
    Intensyvumas

    Žemo

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    300 - 500 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Gilieji vidiniai raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Rankšluostis, vanduo

  • B
    Rezultatai

    Kraujotakos gerinimas

TAISYKLINGAS KVĖPAVIMAS – metodika, skirta aprūpinti vidaus organus deguonimi, deginti kalorijas ir stiprinti raumenis.

TAISYKLINGAS KVĖPAVIMAS be jokių didelių pastangų ir skausmų padeda atpalaiduoti įsitempusius raumenis ir raiščius. Taisyklingo kvėpavimo metu į kūno vietą, kuri yra įtempta arba suspausta, priteka daugiau kraujo, o su juo – ir deguonies, todėl raumuo atsipalaiduoja. Tokiu būdu galima deginti riebalus konkrečioje vietoje ir kartu stiprinti raumenis. Kvėpuojant masažuojami ir vidaus organai, skandis tampa elastingesnis, šiek tiek susitraukia, todėl norisi mažiau valgyt. O mažiau suvartotų kalorijų reiškia geresnius svarstyklių duomenis! Ši kvėpavimo mankšta rekomenduojama sergant astma, alergija, sąnarių ligomis ar turint vidaus organų sutrikimų.

Panevėžys

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

STRONG60
PORT DE BRAS
GRIP
PILATESAS
X-FIT
BODY TONE
BALL TRAINING
FUNCTIONAL HIT
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pažengusiems
Mokama paslauga
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pradedantiems
Mokama paslauga
PUMP
AQUA ZUMBA