Parko g. 14

Laikinai nedirbame

TRX POWER

Treneriai


  • asd

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    30 min. arba 50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    400 - 600 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės, ypač pilvo presas, nugaros, krūtinės ir rankų raumenys, gilieji viso kūno raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Sportinių pirštinių, patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinti raumenys, didesnė ištvermė, dailesnis ir lankstesnis kūnas, geresnė koordinacija ir pusiausvyra

TRX POWER  - tai jėgos stiprinimo funkcinės treniruotės su diržais, kurių metu atliekami įvairūs jėgos pratimai pasitelkiant tik savo kūno svorį. Kiekvienam leidžia treniruotis individualiu tempu, nes krūvis ir intensyvumas parenkamas individualiai, todėl jos tinkamos tiek pradedantiesiems, tiek ir pažengusiems. 

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

ROLL RELAX
BALL TRAINING
AQUA
STRONG30
STEP INTERVAL
PRESS + BACK
X-FIT
BALANCE
„Ashtanga vinyasa“ joga
ANTI-CELLULITE
BODY TONE
COMBAT