Savanorių pr. 404

Laikinai nedirbame

 

„Ashtanga vinyasa“ joga

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Žemas

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    200 - 300 kcal.

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės, ypač gilieji raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, sportinė avalynė taip pat nebūtina

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinti raumenys, taisyklingesnė laikysena, lankstesnis kūnas, geresnė koordinacija, plastika ir bendra savijauta. Taisyklingas kvėpavimas ir gebėjimas atsipalaiduoti

„Ashtanga vinyasa“ joga – treniruotė, paremta ashtanga vinyasa jogos sistema.Tai fizinių pratimų forma. Atliekant asanas leidžia visiškai realizuoti savo fizines galimybes. Pratimai (asanos) dinaminėje jogoje yra derinami su kvėpavimu, tai sukelia gilų šilumos pojūtį visame kūne, o iš jo atsiranda jėga, lankstumas, dėmesio koncentracija bei budrus atsipalaidavimas.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

PLAUKIMO TRENIRUOTĖS suaugusiems
Mokama paslauga
AQUA
PUMP
TRX BASIC
ANTI-CELLULITE
JOGA
VERVE
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pradedantiems
Mokama paslauga
TRX + CARDIO
BOXING
BALL TRAINING
SVEIKATOS MANKŠTA