Trinapolio g. 11

Laikinai nedirbame

CROSS TRAINING

Treneriai


  • asd

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    600 - 800 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visi kūno raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Rankšluostis, vanduo

  • B
    Rezultatai

    Kardio, ištvermė, jėga

CROSS TRAINING – jėgos ir ištvermės treniruotė, skirta gerinti raumenų balansą bei sąnarių stabilumą.

CROSS TRAINING – tai treniruotė, paremta sunkiosios atletikos ir gimnastikos pagrindais. Treniruotės metu atliekami kompleksiniai pratimai, kai apkraunama daug raumenų grupių vienu metu, todėl intensyviai lavinamos kūno fizinės savybės, formuojamas sportiškas ir stangrus kūnas bei gražus raumenynas. Treniruotė taip pat lavina greitį ir koordinaciją, ugdo ištvermę, didina fizinį pasirengimą, jėgą, bei gali padėti atsikratyti antsvorio.

Cross training leidžia apjungti populiariausius pratimus į vientisą sistemą ir pasiekti maksimalų treniruotės efektyvumą. Treniruotės metu daugiausia dirbama su savo kūno svoriu, gali būti naudojami papildomi svoriai, Step platformos, štangos ir kitas sporto inventorius.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

SVEIKATOS MANKŠTA
MOVEMENT & STRETCHING
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS SPORTO MOKYKLA
Mokama paslauga
„MAI RAM“ JOGA
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS MAŽASIS TRINAPOLIS
Mokama paslauga
ZUMBA
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS plaukiantiems
Mokama paslauga
„MAI RAM“ JOGA
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS Baltupių progimnazija
Mokama paslauga
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pažengusiems
Mokama paslauga
STRONG30
TRX BASIC
r
patikrinti uzimtumą