Trinapolio g. 11

I-V: 6.30 - 21.30
VI-VII: 9.00 - 20.00

FITNESS BIKE

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min

  • c
    Intensyvumas

    Aukštas

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    500 - 700 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Apatinės kūno dalies raumenys: sėdmenys, klubai, kojos

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Geresnė širdies ir plaučių fizinė būklė, didesnis ištvermingumas, dailesnės kojos, klubai ir sėdmenys

FITNESS BIKE – tai aukšto intensyvumo treniruotė su moderniais stacionariais dviračiais, turinčiais mechaninę apkrovą.

Treniruotės metu treneris naudoja įvairių važiavimo technikų ir pratimų kombinacijas, todėl efektyviai deginamos kalorijos ir tonizuojama apatinė kūno dalis. Puikus pasirinkimas, norint padailinti ir sutvirtinti tokias problemines kūno vietas kaip kojos, klubai ir sėdmenys. Treniruotė taip pat stiprina širdies ir kraujagyslių sistemą, giluminius raumenis, didina aerobinį pajėgumą ir ištvermingumą bei padeda sumažinti psichologinį ir emocinį krūvį. Treniruotės pabaigoje atliekami tempimai, kurie sumažina raumenų skausmas. Fitness Bike treniruotė – tikras geros nuotaikos ir energijos užtaisas, puikiai tinkantis ir vyrams, ir moterims.

Treniruotė jūsų pasirinktame klube negalima.

Klaipėda

Šiauliai

Panevėžys

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

STEP INTERVAL
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS plaukiantiems
Mokama paslauga
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS MAŽASIS TRINAPOLIS
Mokama paslauga
TRX BASIC
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pradedantiems
Mokama paslauga
Fit box
PUMP
PILATES
Stretch
FITNESS YOGA
TRX + CARDIO
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pažengusiems
Mokama paslauga
r
darbo laikas lapkr. 1