Trinapolio g. 11

I-V: 6.30-21.30
VI-VII: 9.30-20.00

PILATES

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min. arba 60 min.

  • c
    Intensyvumas

    Žemas

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    200 - 300 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės, ypač nugaros, pilvo preso ir gilieji raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, sportinė avalynė taip pat nebūtina

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinti raumenys, lankstesnis kūnas, pagerinta koordinacija, laikysena ir medžiagų apykaita

PILATES – viso kūno mankštos metodika, stiprinanti giluminius ir paviršinius kūno raumenis, lavinanti lankstumą ir koordinaciją.

PILATES – Vakarų ir Rytų kūno bei dvasios lavinimo metodikos sintezė, kuriai įtakos turėjo joga ir kinų tai-či, mankšta. Treniruočių metu lavinami gilieji kūno raumenys, kurie yra atsakingi už taisyklingą laikyseną, stabilumą ir judesio kontrolę. Treniruotėse naudojami pilateso žiedai, lengvi svareliai, gumos, kamuoliai ir kitas sporto inventorius, kuris į darbą įjungia ir didžiuosius kūno raumenis, atsakingus už judesio atlikimą. Pilates gerina sąnarių veiklą, judesių koordinaciją ir stiprina kūną. Tai saugios treniruotės, jos puikiai tinka įvairaus amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms, reabilitacijai po traumų ir visiems, kurie nori gerai jaustis bei turėti gražų kūną, tačiau nemėgsta sunkių funkcinių, jėgos ar ištvermės treniruočių.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

S GRUPĖ - NUGAROS, TORSO STIPRINIMO
Mokama paslauga
TRX BASIC
YOGA
INDIVIDUALI TRENIRUOČIŲ PROGRAMA
Mokama paslauga
S GRUPĖ - LIEKNĖJIMO IKI 10 KG
Mokama paslauga
KONSULTACIJA IR MITYBOS PLANAS
Mokama paslauga
SLOW & STRONG
STRONG BY ZUMBA
MASTER ASMENINĖ TRENIRUOTĖ
Mokama paslauga
S GRUPĖ - RAUMENŲ AUGINIMO MOTERYS
Mokama paslauga
S GRUPĖ - NĖŠČIŲJŲ SAUSUMOJE
Mokama paslauga
X-FIT JUNIOR
r
12 dienų narystė