Trinapolio g. 11

I-V: 6.30-21.30
VI-VII: 9.30-20.00

STEP INTERVAL

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    300 - 500 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės, ypač kojos, sėdmenys, pilvo presas

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinta širdies ir kraujagyslių sistema, geresnė bendra fizinė ir raumenų būklė, didesnė ištvermė, dailesnis kūnas

STEP INTERVAL – kardio treniruotė, kurios metu aerobiniai pratimai derinami su jėgos ir ištvermės pratimais.

STEP INTERVAL – tai choreografinė treniruotė, naudojant reguliuojamo aukščio STEP platformas. Treniruotės metu, tam tikrais laiko intervalais, įvairios pratimų kombinacijos ant STEP platformos atliekamos pakaitomis su jėgos ir ištvermės pratimais. Pratimams atlikti gali būti naudojami svareliai, specialios lazdos, gumos ar kitas sporto inventorius, kuris užtikrina maksimalų treniruotės efektyvumą. Step Interval stiprina visus kūno raumenis, intensyviai degina kalorijas, todėl papildomi kilogramai pradeda greitai tirpti. Treniruotės taip pat stiprina širdies ir kraujagyslių sistemą, ugdo ištvermę ir koordinaciją.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

PUMP
ZUMBA
KONSULTACIJA IR MITYBOS PLANAS
Mokama paslauga
MASTER TRENIRUOČIŲ PROGRAMA
Mokama paslauga
BALANCE
INDIVIDUALI TRENIRUOČIŲ PROGRAMA
Mokama paslauga
STRONG BY ZUMBA
S GRUPĖ - RAUMENŲ AUGINIMO MOTERYS
Mokama paslauga
S GRUPĖ - NĖŠČIŲJŲ SAUSUMOJE
Mokama paslauga
PRESS + BACK
S GRUPĖ - LIEKNĖJIMO IKI 10 KG
Mokama paslauga
TRX + CARDIO
r
12 dienų narystė