Trinapolio g. 11

Laikinai nedirbame

AQUA

Treneriai


  • asd

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    45 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    400 - 600 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės, ypač sėdmenys, kojų raumenys ir pilvo presas

  • A
    Ko gali prireikti?

    Maudymosi kostiumėlio ar glaudžių, kepuraitės, rankšluosčio, šlepečių

  • B
    Rezultatai

    Sustiprintas ir elastingas kūnas, sutvirtinti sąnariai, geresnė kraujotakos sistema, širdies veikla, aktyvesnė smegenų veikla, geresnė koordinacija

AQUA– treniruotė vandenyje, skirta raumenims sustiprinti, papildomiems kilogramams atsikratyti ir fizinei būklei pagerinti.

AQUA treniruotės metu efektyviai deginamos kalorijos, greitinama medžiagų apykaita ir stiprinami šlaunų, klubų, pilvo bei sėdmenų raumenys. Vandens slėgis yra maždaug 50 kartų didesnis už oro, todėl kiekvienas judesys pareikalauja daugiau jėgų, tačiau vandens keliamoji jėga tai kompensuoja, tad treniruočių metu galima labiau atsipalaiduoti ir nepervargti. Treniruotės teigiamai veikia kraujagyslių ir širdies sistemą, skatina smegenų veiklą, gerina koordinaciją, o kūnas tampa tvirtesnis. AQUA treniruotės tinka visoms amžiaus ir fizinio pasirengimo grupėms – ir mokantiems, ir nemokantiems plaukti. Treniruotės taip pat rekomenduojamos ir siekiantiems greičiau atsigauti po traumų.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pažengusiems
Mokama paslauga
MOVEMENT & STRETCHING
Fit box
ZUMBA
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS S-grupė (2-4 žmonės)
Mokama paslauga
AQUA BOXING
STRONG30
STRONG60
TRX POWER
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS MAŽASIS TRINAPOLIS
Mokama paslauga
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS plaukiantiems
Mokama paslauga
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pradedantiems
Mokama paslauga
r
patikrinti uzimtumą