Trinapolio g. 11

I-V: 6.30-21.30
VI-VII: 9.30-20.00

AQUA

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    45 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    400 - 600 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės, ypač sėdmenys, kojų raumenys ir pilvo presas

  • A
    Ko gali prireikti?

    Maudymosi kostiumėlio ar glaudžių, kepuraitės, rankšluosčio, šlepečių

  • B
    Rezultatai

    Sustiprintas ir elastingas kūnas, sutvirtinti sąnariai, geresnė kraujotakos sistema, širdies veikla, aktyvesnė smegenų veikla, geresnė koordinacija

AQUA– treniruotė vandenyje, skirta sustiprinti raumenis, atsikratyti papildomų kilogramų ir pagerinti fizinę būklę.

AQUA treniruotės metu efektyviai deginamos kalorijos, greitinama medžiagų apykaita ir stiprinami šlaunų, klubų, pilvo bei sėdmenų raumenys. Vandens slėgis yra maždaug 50 kartų didesnis už oro, todėl kiekvienas judesys pareikalauja daugiau jėgų, tačiau vandens keliamoji jėga tai kompensuoja, tad treniruočių metu galima labiau atsipalaiduoti ir nepervargti. Treniruotės teigiamai veikia kraujagyslių ir širdies sistemą, skatina smegenų veiklą, gerina koordinaciją, o kūnas tampa tvirtesnis. AQUA treniruotės tinka visoms amžiaus ir fizinio pasirengimo grupėms – ir mokantiems, ir nemokantiems plaukti. Treniruotės taip pat rekomenduojamos ir siekiantiems greičiau atsigauti po traumų.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

S GRUPĖ - RAUMENŲ AUGINIMO VYRAI
Mokama paslauga
X-FIT
X-FIT JUNIOR
STRONG BY ZUMBA
KŪNO ANALIZĖS TESTAS
Mokama paslauga
PRESS + BACK
BODY SCULPT
KONSULTACIJA SU ASMENINIU TRENERIU
Mokama paslauga
CROSS TRAINING
S GRUPĖ - KŪNO STANGRINIMO / RYŠKINIMO
Mokama paslauga
TRX POWER
PILATES
r
12 dienų narystė