Vairo g. 2

I–IV 6.30–21.00

V 6.30–20.00

VI–VII 9.00–18.00

Pertrauka 13.00–13.30

SLOW & STRONG

Treneriai


  • asd

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Žemas - vidutinis

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    200 - 400 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Rankų, pečių, nugaros, pilvo preso, sėdmenų ir kojų raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, sportinė avalynė taip pat nebūtina

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinti raumenys, geresnė laikysena, koncentracija, dailesnis kūnas

SLOW & STRONG – lėta funkcinė treniruotė, skirta kūnui sutvirtinti ir proporcingam siluetui formuoti.

SLOW & STRONG – tai kombinuota jėgos, ištvermės, koordinacijos ir lankstumo pratimų treniruotė, kurioje naudojamas kūno svoris, nesunkūs svareliai, gumos, didieji kamuoliai, kamuoliukai ir kitas sporto inventorius. Treniruotės metu lavinamas lankstumas, gerinama koordinacija ir formuojama taisyklinga laikysena bei mankštinami visi kūno raumenys, ypač dubens ir nugaros. Slow & Strong – žemo intensyvumo treniruotė be choreografinių elementų, todėl ji puikiai tinka bet kokio amžiaus ir fizinio pasirengimo žmonėms, norintiems išlaikyti dailias kūno formas ir tonusą.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

GRIP
ROCK'N'CORE (30 min)
Fit box
PRESS + BACK
X-FIT
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pradedantiems
Mokama paslauga
CROSS TRAINING
IMPULS SPORTO AKADEMIJA
ROCK'N'CORE (50 min)
ZUMBA
FUNCTIONAL HIT
„Ashtanga vinyasa“ joga