Vienuolio g. 4

I–IV 6.30–21.00

V 6.30–20.00

VI–VII 9.00–18.00

Pertrauka 13.00–13.30 

 

BOOTCAMP 4 STOPS

Treneriai


  • asd

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    30 min

  • c
    Intensyvumas

    Aukštas

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    400 - 600 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, vandens

  • B
    Rezultatai

    Pagerinti savijauta ir padailinti kūno linijas

BOOTCAMP 4 STOPS- tai funkcinė jėgos treniruotė, kurios metu lavinamos įvairios raumenų grupės ir stiprinama širdies kraujagyslių sistema. Visos treniruotės metu sportuojama 4 „stotelėse“ (preso, kardio, viršutinės kūno dalies ir patinės kūno dalies), treniruotė vyksta rato principu: sportuojantys eina ratu per pratimų „stoteles“ ir per tam tikrą laiko intervalą atlieka konkrečioms raumenų grupėms skirtus fizinius pratimus. Treniruotės metu pratimai atliekami naudojant įvairių sportinį inventorių – svorių kamuolius, svarelius, TRX diržus, savo kūno svorį ir pan., todėl treniruotės niekada nebūna monotoniškos ar neįdomios.
 

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

PUMP
TRX + CARDIO
NTC Strength
BOOTCAMP 2 TEAMS
BODY TONE
STRONG NATION
Shape Up
ROCK'N'CORE (30 min)
SLOW & STRONG
TRX POWER
IMPULS SPORTO AKADEMIJA
GRIP