Vienuolio g. 4

I-V: 6.00 - 21.30
VI-VII: 9.00 - 18.00 

CROSS TRAINING

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    600 - 800 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visi kūno raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Rankšluostis, vanduo

  • B
    Rezultatai

    Kardio, ištvermė, jėga

CROSS TRAINING – jėgos ir ištvermės treniruotė, skirta gerinti raumenų balansą bei sąnarių stabilumą.

CROSS TRAINING – tai treniruotė, paremta sunkiosios atletikos ir gimnastikos pagrindais. Treniruotės metu atliekami kompleksiniai pratimai, kai apkraunama daug raumenų grupių vienu metu, todėl intensyviai lavinamos kūno fizinės savybės, formuojamas sportiškas ir stangrus kūnas bei gražus raumenynas. Treniruotė taip pat lavina greitį ir koordinaciją, ugdo ištvermę, didina fizinį pasirengimą, jėgą, bei gali padėti atsikratyti antsvorio.

Cross training leidžia apjungti populiariausius pratimus į vientisą sistemą ir pasiekti maksimalų treniruotės efektyvumą. Treniruotės metu daugiausia dirbama su savo kūno svoriu, gali būti naudojami papildomi svoriai, Step platformos, štangos ir kitas sporto inventorius.

Treniruotė jūsų pasirinktame klube negalima.

Klaipėda

Šiauliai

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

BEACTIVE
Mokama paslauga
BODY SCULPT
BALL TRAINING
FUNCTIONAL HIT
TRX BASIC
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS plaukiantiems
Mokama paslauga
RECOVERY AND STRETCHING
TRX POWER
SLOW & STRONG
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pradedantiems
Mokama paslauga
PILATES BEGINNERS
YOGA
r
2019 Velykos