Vienuolio g. 4

I-V: 6.00 - 21.30
VI-VII: 9.00 - 18.00 

PLAUKIMO TRENIRUOTĖS plaukiantiems

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    45 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis

  • z
    Dirbantys raumenys

    Viso kūno raumenys

  • A
    Ko gali prireikti?

    Plaukimo akinių, plaukimo kepurėlės, šlepečių neslidžiu paviršiumi, maudymosi kostiumėlio ar prigludusių glaudžių, rankšluosčio.

  • B
    Rezultatai

    Turimų plaukimo įgūdžių tobulinimas ir naujų plaukimo būdų bei elementų mokymasis.

Plaukimo treniruotės plaukiantiems – tai vidutinio intensyvumo plaukimo treniruotės skirtos vaikams ir suaugusiems jau turintiems pradinius plaukimo įgūdžius.

Treniruotės metu mokomasi pagrindinių plaukimo būdų – plaukimo peteliške, nugara, krūtine, laisvu stiliumi – atskirų technikos elementų, posūkių, šuolių į vandenį, plaukti ilgesnius atstumus nesustojant, mokėti panerti po vandeniu ir išbūti ilgesnį laiką. Ugdomos vaikų fizinės ypatybės - greitumas, jėga, lankstumas, ištvermė; motoriniai gebėjimai - pusiausvyra, koordinacija, vikrumas, galingumas ir reakcijos spartumas. Šio lygio plaukikai jau gali dalyvauti vidinėse Impuls plaukimo akademijos rengiamuose renginiuose bei plaukimo varžybose.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

PILATES ADVANCED
Ballet BODY
TRX POWER
PRESS + BACK
FUNCTIONAL HIT
IMPULS SPORTO AKADEMIJA
X-FIT
YOGA
Easy Step
PUMP
Stretch
BODY SCULPT