Vienuolio g. 4

I-IV: 6.00 - 21.30

V: 6.30 - 20.00

VI-VII: 9.00 - 18.00

STEP

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    50 min.

  • c
    Intensyvumas

    Vidutinis - aukštas

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    300 - 500 kcal

  • z
    Dirbantys raumenys

    Visos raumenų grupės, ypač kojos, sėdmenys, pilvo presas

  • A
    Ko gali prireikti?

    Patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Sustiprinta širdies ir kraujagyslių sistema, geresnė bendra fizinė ir raumenų būklė, didesnė ištvermė, dailesnis kūnas

STEP – šokių aerobika, skirta intensyviai deginti kalorijas bei stiprinti širdies, kraujagyslių ir kvėpavimo sistemų veiklą.

STEP – tai treniruotė, kurios metu naudojamos specialios reguliuojamo aukščio platformos – „stepai“, o judesiai atliekami pagal vidutinio ir greito tempo muziką. Tai energinga ir dinamiška treniruotė, kurios metu išmokstama įvairių choreografinių judesių. Step aerobika intensyviai degina riebalus, stangrina problemines kūno vietas ir padeda atsikratyti celiulito. Be to, treniruotės turi teigiamos įtakos sąnariams, stuburui, širdžiai, kraujotakos ir kvėpavimo sistemoms. Įvairių judesių deriniai puikiai lavina koordinaciją, o intensyvus treniruotės ritmas pagerina organizmo tonusą ir pakelia nuotaiką. Treniruotė skirta visiems, kas mėgsta šokti.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

BOOTCAMP 4 STOPS
X-FIT
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS plaukiantiems
Mokama paslauga
PLAUKIMO TRENIRUOTĖS pradedantiems
Mokama paslauga
TRX POWER
BODY SCULPT
BEACTIVE
Mokama paslauga
SLOW & STRONG
FUNCTIONAL HIT
COMBAT
Treniruotė įmonei
FITNESS YOGA