Paslaugos

JOGA SMALL GROUPS (beginners)

Apie treniruotę

  • x
    Treniruotės trukmė

    Treniruotės trukmė 50min.

  • c
    Intensyvumas

    Intensyvumas: žemo

  • y
    Sudeginamos kalorijos

    Sudeginamos kalorijos 200-300kcal

  • A
    Ko gali prireikti?

    Ko gali prireikti : patogios, judesių nevaržančios aprangos, nedidelio rankšluosčio, vandens

  • B
    Rezultatai

    Rezultatai: Pagerinta bendra fizinė ir raumenų, sąnarių būklė, lankstesnis kūnas, geresnis širdies ir kraujagyslių sistemos darbas.

JOGA SMALL GROUPS (beginners)

Tai treniruotės mažose grupėse, kurių pagrindinis tikslas – pagerinti savijautą bei susipažinti su jogos praktika. Tempimo ir raumenų tonizavimo treniruotė skirta tiek vyrams, tiek ir moterims, visiems, norintiems pagerinti lankstumą, išmokti taisyklingai kvėpuoti bei atsipalaiduoti, atitrūkti nuo kasdienybės ir streso. Šis užsiėmimas idealiai tinka šių laikų sėdimą darbą dirbančiui piliečiui/tei, kurį vargina nugaros skausmai, raumenų sąstingis, energijos trūkumas. Užsiėmimo metu derinsime kūno ašį stabilizuojančius (laikyseną gerinančius) pratimus su įvairiais rankų ir kojų judesiais, kurie pagerins pečių, klubų bei čiurnų sąnarių mobilumą. Gerinsime ištvermę, lavinsime propriorecepciją (t.y. kūno pojūčius erdvėje). Užsiėmimas tinka įvairaus fizinio pasirengimo žmonėms. Juk neveltui sakoma, kad joga lavina ne tik kūną, bet protą ir sielą.

Treniruotės mažose grupėse suderina geriausias asmenines ir grupinių treniruočių savybes: asmeninį dėmesį, individualumą bei motyvaciją gaunama iš grupės.

Išbandykite kitas mūsų treniruotes

X-FIT KIDS
PHYSIOTHERAPY SMALL GROUP
Mokama paslauga
Stretching & Balance
FIT&CALM
JOGA ORE
STRONG NATION
Easy Step
UPPER BODY